Vaine Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Tittelen sier alt. Jeg trenger noe å bedrive tida med. Endret 31. mai 2009 av Vaine Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvis grafikken ikke hadde vært så viktig kunne jeg anbefalt TES: Morrowind eller Gothic II, men desverre er de relativt gamle begge to. Eneste fantasy-RPG'et jeg kommer på av nyere dato er egentlig Fable 2... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Runna morrowind en 3 ganger elns, er litt lei det. Styrer unna Gothic spillene da jeg føler at jeg bør spille dem i rekkefølge for å nyte dem skikkelig. Det hadde blitt litt for heavy. Fable er på PC? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Fable 1 er på PC, men det er non år gammalt. Fable 2 er 360 ekslusivt. Det føles forresten som å spille The Sims 2: Fantasy Edition. Jeg likte det egentlig ikke, når jeg tenker meg om Endret 31. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 TES 5 trenger virkelig å komme ut i ei h... fart nå :| Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vil anbefale Two Worlds. Jeg spillte forresten Gothic 3 uten å ha spillt de andre to, og det er det beste rollespillet jeg noen gang har spillt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Det er kanskje litt far-fethced, men du kunne kanskje vurdert å prøve Mount & Blade, hvis du er keen på noe middelalder-spill? Det er egentlig ganske langt unna Oblivion, men hvis du leser Gamers anmeldelse så kanskje du blir interessert Dessuten så finnes det et uttall av gode modder som forlenger levetiden til spillet noe helt sykt. For eksempel Battle Size Changer, som gjør at man kan spille slag med opp til 1000 enheter på en gang :3 Endret 31. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har funnet ut hva jeg skal spille; Drømmefall. Har kun spilt den Lengste Reisen, og elsket det. Ikke akkurat RPG, men men. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hardt off-topic: Går det an å spille Dreamfall, uten å ha spilt The Longest Journey? Har Dreamfall liggende et eller annet sted skjønneru, har bare aldri fått rota meg til å installere det. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 jeg har bare spilt drømmefall og historien henger helt fint sammen, så bare kjør på sier jeg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Vaine du bør absolutt prøve The Witcher, som LarZen sa. Knallbra RPG. LIkte den minst like godt som Oblivion. @teletubbiekid: Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det, du mister litt av sammenhengen, men det er selvfølgelig fullt mulig. Du bør faktisk spille Den Lengste reisen, den er bedre enn Drømmefall imo. Endret 31. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hardt off-topic:Går det an å spille Dreamfall, uten å ha spilt The Longest Journey? Har Dreamfall liggende et eller annet sted skjønneru, har bare aldri fått rota meg til å installere det. Det fungerer fint å spille Drømmefall uten å spille TL, og skjønne historien. Men det er jo alltid best å spille eneren i en serie først, og det skal visstnok være en del artige setninger/steder/folk i Drømmefall, som gir deg "flashback" til TLJ. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Wow, Dreamfall hadde jo flere cliffhangere enn... ja, uansett. Bra spill da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wait what? Fullførte du det... så fort? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Masse fritid + kort spill = Kort prosess Var jo maks 10 timer spillertid elns. Fordelt på 3 dager. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kanskje du vil like det kommende Dragon Age: Origins? Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå er det ikke akkuratt så veldig nytt, men du har vel prøvd Kotor 1 og 2? (Knights of the old republic) Tror det finnes en mod til Kotor 2 som legger til masse i historien som utviklerene ikke fikk tid til å legge ved Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke så stor fan av Star Wars spill egentlig :| Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har samme problem som deg, føler jeg har prøvd alle gode rpg's som er der ute.. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå