TCi_InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Spilte nettopp gjennom Gears of War 2 nå. Ganske bra, litt bedre enn originalen. Men mens jeg spilte fikk jeg Dune-flashback hele tiden. Nesten så jeg ikke klarte å konsentrere meg om selve spillet til tider. Den aktuelle musikken er Breakneck, som du kan høre her: Hopp fram til ca. 1 minutt for å høre det jeg mener. Under kan du sammenligne litt. Vet ikke om dere har sett Dune fra 1984. Her er iallefall musikken fra den siste kampen: Om du hoppe fram til 40 sekunder kan du høre hva jeg mener. Veldig likt og usikker om det er tilfeldigheter eller ikke. Hadde faktisk vært kjekt å vite det. Endret 30. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hører veldig mange likheter. Hadde jeg ikke nå visst at den musikken kom fra en annen plass, ville jeg sagt at den var fra Gears of War. Komponistene til Gears har helt sikkert entet mye inspirasjon her. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jøss! Det der var jo jaggu veldig likt det, ville trodd det kom fra samme spill hvis jeg ikke visste at det ikke er tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå