Pokey Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nokon andre som spelar det? Eg kjøpte det på mandag og har kommet meg til Elite4 no, men klarar ikkje å slå dei. Laget mitt består av Scizor, Porygon Z, Empoleon, Houndoom og Togekiss Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 fannt en guide på gamefaqs til deg: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/946308/54062 trykk ctrl+f og skriv inn 0303 så kommer du ned til elite 4. et lite tips fra guiden: The following list is a general idea of what you should have on your team while fighting the elite four: * Giratina at level 55 or so * Your starter at level 53 or so * A fire Pokemon at level 54 or so * A water Pokemon or a Pokemon that knows surf at level 55 or so * Any Pokemon that has Ice Beam, Flamethrower, Surf, Shadow Ball, Crunch or various other high level moves at level 55 or so Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Klarte å slå dei i går, ved hjelp av litt kreativ bruk av surf og revives Er det virkelig ikkje noken andre her som spelar dette fantastiske spelet? :/ Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg spiller! Har akkurat kommet til elite four, men har ikke så mye tid til å spille for tiden. Men et herlig spill Nostalgi til tusen. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Klarte selv elite 4 i går på pearl. Med 5 lvl 50's og ett tonn med items. Min 6 pokemon var driffblim som bare var med for å leeche exp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå