mhm._InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det jeg lurer på er om det er en funksjon som kan fortelle at du har blitt sitert. Om jeg foreksempel har svart i en tråd, for så å glemme den litt bort. Om det da er en som er uenig, har spørsmål til svaret mitt eller lignende, blir det vanskelig å kunne svare denne personen uten å gå igjennom alle tråder man har svart i. Kanskje man også må bla mange sider tilbake i tråden for å finne noe man egentlig ikke leter etter engang. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tenkte på akkuratt det samme. Dumt att man ikke kan quote inlegg over deg. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når du skriver et innlegg kan du jo velge om du vil motta e-postvarsling når innlegget blir quotet. Det var vel en slik funksjon du mente? Men det er litt dumt at det ikke går ann å få varslingen på Pm. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Når du skriver et innlegg kan du jo velge om du vil motta e-postvarsling når innlegget blir quotet. Det var vel en slik funksjon du mente? Men det er litt dumt at det ikke går ann å få varslingen på Pm. Var det jeg mente ja Visste ikke at det fantes. Det hadde kanskje vært bedre å få det på PM, men å få det på E-post er da bedre enn ingenting. Edit: Hvordan gjør man forresten det? Endret 3. juni 2009 av mhm. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg venter i spenning :3 *mine innlegg* Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kryss av på denne før hver post. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Åååja Så man må trykke på den hver gang man poster? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Åååja Så man må trykke på den hver gang man poster? Ja, det tror jeg du må. Da har vel dere to fått en mail nå? Endret 3. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vel... denne boksen aktiverer epostvarsling for alle nye svar som kommer i posten, uansett om de er sitert av deg eller andre, eller ikke sitert i det hele tatt. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Vel... denne boksen aktiverer epostvarsling for alle nye svar som kommer i posten, uansett om de er sitert av deg eller andre, eller ikke sitert i det hele tatt. Åja. Så det finnes egentlig ingen funksjon som forteller deg når du er sitert? Lenke til kommentar
Ueland_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke innebygget i IPB forruten at du selv bare må søke etter brukernavnet ditt som søketekst. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dette har jeg tenkt på og, det må da finnes en plugin til IPB eller noe som kan fikse dette ? Er jo litt rart at det ikke er standard spør du meg. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har dere eksempler på andre forum der dette er innbygget? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Escapistforumet har noe sånt. Uansett så skriver man jo ofte til hverandre uten å quote og da. Dette er mer nyttig når veldig mange skriver i samme tråd. Endret 31. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Giantbomb.com også. Der får man en PM om at man er sitert, og svaret som ble skrevet. Får også muligheten til å sende pm dirkete til personen som siterte det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hadde vært deilig ja. Er ofte man poster i en tråd, for at den deretter vokser ut av proposjoner med sånn 20-30 innlegg på én dag. Sjeldent man gidder å lese igjennom alle innleggene bare for å passe på at man får svart på eventuelle kommentarer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bumper denne for å stille spørsmålet nå som foumet har fått en oppgradering. Finnes denne funksjonen tilgjengelig i IPB 3? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Litt skeptisk til en slik funksjon. Om jeg skriver noe utrolig smart i starten av en dum tråd og blir sitert i alle evighet for min genialiet kommer jeg til å blåse hjernen min løs fra hodeskallen rimelig fort om jeg får en mail/PM/påminnelse hver gang jeg har blitt sitert. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette er nå på plass Gå til Kontrollpanel - Innstillinger - Varselsinnstillinger og huk av ved "Varsle meg når noen siterer innleggene mine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg