viuldriftking Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det noe lokal flerspiller del? eller må man online får å spille multiplayer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Mener jeg har lest det kun er online. Er det lokal flerspiller blir dette kjøpt på release! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er hat at omtrent samtlige titler som er på markedet støtter kun online flerspiller! Motorstorm og PGRserien er per i dag de eneste jeg kommer på i farten som faktisk har det.. men Fuel ser fett ut, blir nok ikke handel ved lansering, men etterhvert havner det nok i hylla.. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det er hat at omtrent samtlige titler som er på markedet støtter kun online flerspiller! Motorstorm og PGRserien er per i dag de eneste jeg kommer på i farten som faktisk har det. Du glemte Forza Motorsport 2, Burnout Revenge (Oppussede x360 utgaven), BAJA: Edge of Control, Juiced 2: Hot Import Nights og Sega Rally. Men enig, burde være støtte for splitscreen i alle bilspill. Endret 1. juni 2009 av NightReaper Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Uff, bare 8 stk multiplayer (antar det) blir litt for lite i et så massivt spill Får håpe dette er høyere i online delen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det som ødela mest var kameravinkler og ingen AI ved laging av egne løp, men dette skal uansett handles så kjapt som mulig! Jeg er en stor fan av sandbox, og det eneste jeg har hatt av sandbox offroadbilspill frem til nå er 1nsane. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 har hørt at slede effekten i dette spillet er stor. det er jo litt skuffende hvis det er på den måten fremtidens bilspill skal være? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du glemte Forza Motorsport 2, Burnout Revenge (Oppussede x360 utgaven), BAJA: Edge of Control, Juiced 2: Hot Import Nights og Sega Rally. Men enig, burde være støtte for splitscreen i alle bilspill. Offtopic: Jau, Forza óg.. Baja og Juiced har jeg ikke noe forhold til og Sega Rally var så som så.. Spill som Grid og Dirt burde absolutt hatt delt skjerm. Jeg husker Rallysport Challenge 2 på Xbox, delt skjerm der var helt fantastisk, samt tidligere Burnout spill hadde også god underholdningsverdi.. kanskje jeg skal sjekke ut Revenge, er det noe bra? On topic: Jeg ser flere og flere gir dette karakteren 5/10ish, så jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk.. Blir nok £18 kjøp på Play etterhvert tenker jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk veldig lyst på dette spillet nå.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Uff, bare 8 stk multiplayer (antar det) blir litt for lite i et så massivt spill Får håpe dette er høyere i online delen. Kun online. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde sett for meg dette spillet som en liten racing-mmo jeg. Tok tilsynelatende veldig feil. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Alá Burnout Paradise hadde jo vært genialt! Endret 3. juni 2009 av Darth Godo Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Testet dette på PC igår og jeg likte det meste unntatt handlingen ("norsk" ) på bilene. Jeg hadde i mitt forskrudde hode håpet på noe ala det gamle Insane (også når det gjaldt damage). Tror rett og slett jeg begynner å bli for gammel for nye spill, og kanskje burde skaffe kjerring, unger, hus og volvo istedenfor (skrekk og gru). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå