TST Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Langtidsvarselet byr på sol, regn og fare for tornado. Fres gummi! Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dette virket egentlig veldig morsomt Kanskje det blir et av de få racingspillene jeg skaffer meg i år. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg tipper dette spillet vil gi mer online enn i enspiller på grunn av begrensningene redigeringsverktøyet gir. Konseptet er definitivt spennende, men holder spillmekanikken og spillbarheten? Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bittelitt skuffet. Men dette er spillet jeg har gledet meg til altfor lenge, så dette finner sin vei inn til min spillsamling. Faen som jeg gleder meg, har drevet og snoket rundt på nettsidene i flere uker og sjekket ut kartet, bilene og alt det andre. Jeg blir nok ikke å se på forumet eller ute av huset dagen dette kommer ut, da skal jeg sitte inne hele dagen. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Et spørsmål her : Hvor mange konkurenter er det? jeg regner med at når det er så stort så må det være mulig å ha et stort startfelt? Vet dere noe om dette gamer? Mer info angående hvor mange AI man kan ha, og hvor mange man kan være i online modusen? Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er det ikke en pc versjon som skal komme også da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Er det ikke en pc versjon som skal komme også da? Det stemmer, men datoen er 25. juni. Presiserte i artikkelen nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kjempeflott anmeldese! Dette er et spill jeg glatt skal ha meg, har sett frem til det i nesten 1 år nå. Eneste negative kan være kameravinkelen, men det går seg nok til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det første bilde med sykkelen var skikkelig elsk! Visste faktisk ikke at sykler var med i spillet engang. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det hørtes jo ganske imponerende ut i anmeldelsen, men tror ikke den imponerte nok til å gjøre Fuel til et kjøp her i gården. Lenke til kommentar
jonaz08 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bittelitt skuffet. Men dette er spillet jeg har gledet meg til altfor lenge, så dette finner sin vei inn til min spillsamling. Faen som jeg gleder meg, har drevet og snoket rundt på nettsidene i flere uker og sjekket ut kartet, bilene og alt det andre. Jeg blir nok ikke å se på forumet eller ute av huset dagen dette kommer ut, da skal jeg sitte inne hele dagen. prøvd å finne kartet, men finner det ikke! kan du sende en linek der jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har allerede bestilt det. Synes anmeldelsen var fin, så om jeg ikke hadde kjøpt det allerede hadde det blitt kjøp alikevel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 God anmeldelse! Virker som om Fuel gjennomfører det Baja prøvde seg på, å skape en åpen verden som en kan bevege seg fritt i. Får se flere filmer av det før jeg gjør meg opp en mening, men det ser absolutt imponerende ut! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For de som vil ha en del av kartet: www.fuel-game.com Trykk "explore" Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 God anmeldelse, men ble litt overrasket når jeg bladde meg ned til bunnen av artikkelen og oppdaget "7/10", ut i fra artikkelen hadde jeg faktisk trodd karakteren skulle være noe høyere :-) Blir uansett et kjøp for min del, har sett frem til dette lenge! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er et par ting jeg lurer på, hvordan er storyen, hvordan starter du er race, må du kjøre over halve banen eller kan du velge fra en meny? Det siste jeg lurer på er hvor lang tid tar det å kjøre diagonalt over hele kartet? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Et spørsmål her : Hvor mange konkurenter er det?jeg regner med at når det er så stort så må det være mulig å ha et stort startfelt? Vet dere noe om dette gamer? Mer info angående hvor mange AI man kan ha, og hvor mange man kan være i online modusen? Som regel er det åtte AI-konkurrentar. Kor mykje det er online kan eg ikkje seie noko om sidan vi ikkje kunne teste den biten med vårt testeksemplar. Det er et par ting jeg lurer på, hvordan er storyen, hvordan starter du er race, må du kjøre over halve banen eller kan du velge fra en meny? Det siste jeg lurer på er hvor lang tid tar det å kjøre diagonalt over hele kartet? Inga story, berre setting. Du kan starte race ved å køyre opp til startpunktet, eller ved å velje det frå ei liste. Kor lang tid det tek å køyre diagonalt kan eg ikkje seie. Det vil variere frå person til person, sidan det er praktisk talt umogleg å køyre i rett line (fjell og elvar til dømes, kjem i vegen). Det eg kan seie, er at det vil ta deg fleire timar med aktiv køyring. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Er det noen gps som du kan plassere hvor du vill på kartet? Er hele spillet åpent fra starten av? Sorry for så mange spørsmål, men jeg føler det manglet litt info i anmeldelsen. Endret 31. mai 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Bra anmeldelse. Venter på gametrailers video anmeldelse før jeg går til innkjøp, da jeg er litt skeptisk til underholdningsverdien i det lengre løp. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Bra anmeldelse som gjorde at jeg fikk lyst på spillet. Stusset litt over karakteren 7 etter å ha lest teksten, trodde den ville vært høyere. Men selve anmeldelsen ga meg et positivt syn på spillet. Liker alikevel ikke helt at anmeldere ikke tester hele spillet før karakterer settes - online delen ble jo ikke testet. Spørsmålet for meg blir om jeg skal kjøpe 360-versjonen for å spille online med venner eller PS3-versjonen for å kunne bruke Logitech G25 rattet... Hmm, etter å ha lest Eurogamers anmeldelse blir jeg litt mer skeptisk... Endret 31. mai 2009 av Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå