zezima_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei jeg skal ha konfirmasjon om en uke og med de pengene skal jeg kjøpe xbox 360 eller gamer pc problemet er å velge, så hvis dere har noen tips takker jeg for det Problemet er: - på pc varer spillene ca 10 år osv. - xbox 360 tipper jeg varer i ca 3 år til så hva er lurest å kjøpe ??? :S B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kommer helt annpå. På pc plattformen, men du bytte hardware relativt ofte, mens på 360 trenger du aldri å kjøpe nye deler, bortsett fra når det kommer en ny generasjon. Det er billigere med spill til pc (som oftest), og dyrere til 360, selv om det kommer mange flere spill også. Det hele er egentlig smak og behag, grunnen til at jeg kjøpte 360, var fordi jeg hadde så helt sinnsykt lyst på skate. Har ikke angret ett eneste sekund. Lenke til kommentar
zezima_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Jamen jeg har xbox 360 men jeg vet ikke om jeg skal svi av konfirmasjonspengene på pc selv om spillene lever lenge :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis du allerede har 360, hvorfor spør du om hva du skal kjøpe da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis målet er at spillene skal vare lenge, kan du vel fint spille eldre spill på den PC-en du har nå. Lenke til kommentar
zezima_InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Jo jeg måtte skrive no sånt slik at dere svarte xD men takker dere. Gruer meg til de lager for nye OS for cs 1.6 da :S men jeg tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en pc som drar cs source og cod 4 litt bedre enn denne bærbar dritten hær Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du stilte et galt spørsmål for å få et svar du allerde visste? Hvis FPS er de eneste spillene du skal ha er nok PC å foretrekke, men personlig spiller jeg mye heller på Xbox. Lenke til kommentar
zezima_InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Ja sry for det. En moderator kan bare slette dette nå . . . Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 I hereby announce this thread a failthread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå