GOMP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg vil bruke min T610 som fjernkontroll til PC'en... Hvor kan jeg laste ned programmer slik at jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll? Styre winamp for eksempel. Gjerne fortell litt om hvordan det virker osv. Har en D-Link BT adapter. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 på myt610.com finner jeg 2 programmer, men på begge kan jeg åpne winamp, men ikke styre den, da må jeg gå ut og til mouse contol og styre musa der ifra. ganske kult, men jeg har ikke så mye bruk for det. kan klikke av og til. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 last ned pccontrol fra denne siden: Da kan få winamp playlisten opp på mobilen og starte sanger derfra. Ganske moro på vors hvis pc'n står i et annet rom. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 last ned pccontrol fra denne siden: Hvilken side?? Kan man bytte sanger hvis du er i et annet rom med vegg, dør eller tak imellom? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hehe. glemte linken ja.. http://www.christersson.org/software.php Ja, men du må ha en bluetooth adapter da.. Rekkeveidde på mer eller mindre 10 meter. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg får åpnet winamp, men så kommer dette opp da"winAMP should be running, but could not find it`s process" hva er dte for noe da? og åssen kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har jeg ikke vært borti.. men vet den funker best med den "gamle" winamp. v2.80 f.eks Du har riktig path i settings? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har winamp 3, men hva mener du riktig path? jeg bare limte inn en greie jeg, det stod winamp 3 på den, så jeg prøvde, og det kom fra winamp, men ingen liste jeg kune se på mobilen. prøvde det samme med studio og det samme skjedde. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du har nok ganske sikkert riktig path når winamp starter. http://classic.winamp.com/ Last ned winamp 2.91 og skriv inn path'en til den i winamp path på settings. Min ser slik ut da. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hehe, ,så rått, styre med mobilen, kameraten min klikka helt, og sa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN. hehehe, ganske rått. thnx B0hemen. Lenke til kommentar
germ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 skjønner ikke hvordan jeg skal bruke programmet.. har innstallert det, og lagt inn winamp "kilden", men hvordan får jeg kontakt med telefonen. Trykker connect men ingenting skjer? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 du må velge hvilken COM port den skal være på. jeg har COM port 3, man gjør dette ved å¨gå på blåtann menyen og vidre til entire bluetooth neighborhood ----->dobbel klikker på ikonet, skal være bilde av en tlf,( ikke ha blåtann på mobilen din på)---->serial port 1, så høyre klikker du og går inn på egenskaper, så ser du hvilken com port den er på, oftest 3, så skrur du på blåtann på mobilen din, og så går du tilbake til serial port 1 og høyre klikker og tryke på connect to bluetooth serial port. hehe, håper du skjønte den, jeg er ikke så flink til å forklare vettu, men prøver mitt beste, Good luck. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg får connecta til mobilen men det skjer ingen ting... Ser BT ikonet på mobilen endrer seg. Er det noen plass jeg må gå for å styre winamp? Det kommer ikke no opp på mobilen når jeg er connecta... Har limt inn path og alt Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Glem det! Fant det ut =) Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 skjønner ikke dette helt jeg. har satt på så t610 er conectet til pc'n. har skrivd inn path på settings på pc-control. men skal jeg gå inn på noe spessielt på mobilen for å få opp winamp playlist eller?? hvordan skal jeg få playlista opp på skjermen på mobilen a?? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Når du er connecta... Meny --> Kommunikasjon --> Tilbehør --> Winamp Enjoy! =) Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Noen som vet om software oppgraderinger utenom de tyske greiene på www.myt610.de ? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 man gjør dette ved å¨gå på blåtann menyen og vidre til entire bluetooth neighborhood ----->dobbel klikker på ikonet, skal være bilde av en tlf,( ikke ha blåtann på mobilen din på)---->serial port 1, så høyre klikker du og går inn på egenskaper, så ser du hvilken com port den er på, oftest 3, så skrur du på blåtann på mobilen din, og så går du tilbake til serial port 1 og høyre klikker og tryke på connect to bluetooth serial port. Hva om det står port 0 da? alt er grått og det går ikke an å trykke på noe.. Et eller annet stemmer ikke helt. Er det meg eller datan som ikke skjønner noe... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva om det står port 0 da? alt er grått og det går ikke an å trykke på noe.. Et eller annet stemmer ikke helt. Er det meg eller datan som ikke skjønner noe... Har du en blåtann adapter installert? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ja. En MSI Bluetooth Transceiving Key for å være ganske nøyaktig. Får til å sende filer fra og til mobilen og sync med outlook, men dette ble for vanskelig for´n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå