Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tom Ellingsen

Dere testet altså hele 3 spill? Wow. Uansett mangler dere det som i min krets' mening er de to beste spillene for vorspiel og evt fest; Rock Band 1 og 2, og Guitar Hero World Tour. Rock Band er hakket bedre med sine ca 150 låter på platene, og 550+ som nedlastbare for en tier hver. Noe for alle, og noe for de som ikke nødvendigvis ikke vil synge, men spille f.eks. tromme.

Kjedelig test.

Forøvrig kunne dere ha tatt med spill til andre konsoller enn ps3, for ikke å være subjektive. Liker min ps3, men er ikke alle som tar seg råd til en.

Lenke til kommentar
Gjest Tom ellingsen

Joda, vet det, men hva er vitsen med å separere konsollene? Folk vil jo vite hva som er best uavhengig av konsoll, og her er det lite valg enn å måtte lese flere tester og gjøre sine egne valg. Jeg sier ikke at folket ikke skal kunne velge selv, men en ultimat vinner mangler, for ikke å snakke om de to spillene jeg nevnte. Singstar vs lips er jo også en grei ting å skrive om.

Lenke til kommentar

Som Sputnik påpeker har vi tidligere testet for Xbox 360, og ja, det vil komme en lignende test med Wii. Utvalget av spill er foretatt etter en vurdering Nordisk Film, ansvarlig for PS3 i Norge har gjort da vi spurte disse om hva de anbefaler som sosiale spill. Guitar Hero skulle nok vært med, det er jeg enig i, men syns ellers de tre spillene er de mest aktuelle da en gjerne er fler enn to på fest.

Det er liten vits i å teste spill som uansett ikke vil passe for fest i denne sammenhengen, selv om det er mulig å spille spillene i flerspillermodus. Et tradisjonelt slossespill for eksempel ville blitt vel kjedelig for mange av tilskuerne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...