Gjest Gjest: Ole henrik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har nå laget 14 artikler av TV-skolen, og trenger i den forbindelse noen ”ønsker” om videre temaer. Hittil har jeg skrevet om: - Multifjernkontroll - Slik kobler du PC-en til flatskjermen - Slik bytter du skjermen din - Hertz og oppløsning - Hvilken TV bør du kjøpe - LED – den nye TV-revolusjonen? - Vi rydder opp i kablene - Formattforvirring - Er plasma-TV-er døden nær? - PVR-dekodere - Full oversikt over HD-kanaler - Veggfester og TV-bord - Transportering av flatskjerm - Slik tyder du typebetegnelsene på din flatskjerm. Kom med forslag til hva som bør bli med i de kommende TV-skolene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke akkurat noe forslg, men heller et ønske til en link for disse videoene? Er enkelte temaer jeg gjerne kunne ha fått se! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 @AltF4: http://www.teknofil.no/wip4/temasider/?kid=663 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå