mcgroven Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 God vekst for Microsofts konsoll. Les mer Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hørtes bra ut Da tipper jeg at neste xbox blir en realitiet. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For å få det hele bildet på hvem som selger best, er det noen som vet hvor stor attach rate (antall spill per konsoll) de andre konsollene har og hvem som har solgt mest ekstrautstyr? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) 8,9 spill pr konsoll er jo ikke annet enn imponerende. Da er jeg jo nesten en helt gjennomsnittlig Xbox eier. Edit: oyvind, var vel en artikkel om Wii her om dagen med stort sett samme info. Endret 29. mai 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
baltie Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er vel helst 5,9 milliarder som har gått til tredjepartsutviklere? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hørtes bra ut Da tipper jeg at neste xbox blir en realitiet. Har det noensinne vært tvil om det, da? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 30 mill faktisk solgte enheter eller 30 mill sent til butikker? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Gode nyheter Får håpe PS3 har de samme tallene når de har vært ute å slenge på markedet også. Noen som vet hvordan 360 lå an når de hadde vært ute så lenge som PS3 har vært nå? Eventuelt linker til steder hvor man kan finne det ut? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 30 mill faktisk solgte enheter eller 30 mill sent til butikker? Tenkte jeg og på. De fikk jo kritikk for det forrige gang slike tall var oppe. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) For å få det hele bildet på hvem som selger best, er det noen som vet hvor stor attach rate (antall spill per konsoll) de andre konsollene har og hvem som har solgt mest ekstrautstyr? Mener attach rate lå på mellom 3 og 4 for PS3 sist jeg leste noe, som vel var i høst/vinter en gang. Da lå Xbox 360 på litt i overkant av syv. Mener Wii, overraskende nok, lå på like rundt samme nivå som PS3. Med flere solgte konsoller, og omtrent det dobbelte antallet solgte spill per konsoll, er det ikke rart det tidvis virker som om en del utviklere legger mest vekt på 360. Har ikke noen kilde her og nå, bare husker jeg undersøkte litt rundt det i forbindelse med et foredrag jeg holdt om spill på høyskolen i Vestfold. Som en liten ekstragreie fant jeg denne, som kun viser til attach rate i Japan, hvor 360 ligger så vidt foran Wii og PS3. Det hjelper så klart lite i det store og det hele, når det er solgt relativt få xbox 360 i Japan, sammenlignet med de to andre. Endret 29. mai 2009 av BoardkilL Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har det noensinne vært tvil om det, da? Egentlig ikke. 30 mill faktisk solgte enheter eller 30 mill sent til butikker? Tviler på at alle butikker rapporterer til Microsoft hvor mange konsoller de selger. Vil tro at det så mange de har skipet ut. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hørtes bra ut Da tipper jeg at neste xbox blir en realitiet. Har det noensinne vært tvil om det, da? Mener du at de skal lage en Ny xbox,eller at DU skal ha den en xbox? Endret 1. juni 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han mente at det kommer en ny Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå