Gå til innhold

Hvilket antivirusprogram???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

TheEdge skrev (2002-02-03 21:14):

Hallo

Hvilket antivirus program er det beste??

Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall.

The Edge

>Det må uten tvil være Norton Antivirus 2001 eller 2002. Kjempe programmer!

Scanner mailen din i nedlastingsprosesen.. Det er jo som regel der viruset kommer ..

Go for it!!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-03 21:16, Miniguru skrev:

Quote:

Hallo

Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall.

The Edge

Scanner mailen din i nedlastingsprosesen.. Det er jo som regel der viruset kommer ..

Go for it!!!

vet at det fungerer med pop mail, men hva med f.eks. hotmail i outlook express/outlook??

Lenke til kommentar

Quote:

MaxCPU skrev (2002-02-03 21:23):

Quote:

On 2002-02-03 21:16, Miniguru skrev:

Quote:

Hallo

The Edge

Go for it!!!

vet at det fungerer med pop mail, men hva med f.eks. hotmail i outlook express/outlook??

Sorry, men det har jeg aldri testa, så jeg kan dessverre ikke svare på det

Lenke til kommentar

trodde det ble gjort om til pop da jeg, du laster jo ned mailen fra en pop server gjør du ikke? uansett kan du jo skanne vedleggene senere da.

GO for norton Antivirus. 2002 er best. (det følger med telenor internett plus&adsl)

den tar absolutt alle virustyper hvis du laster ned oppdatering litt mer enn en gang i uka som er automatisk, så du ikke skulle glemme det.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar

Jeg har fra før av prøvd NAV 2000, og det har forsåvidt fungert greit. Jeg synes bare ikke det er nødvendig at et antivirusprogram skal ta 238 Mb installert(selv med dagens disker). Jeg synes også at norton programmer generelt legger inn for mye gørr i registry'en.. men men det er kanskje nødvendig. Da de fleste anbefaler Norton 2001/2002 får jeg satse på denne...

The Edge

Gratis aksjer (ikke noe tull)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...