TheEdge Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hallo Hvilket antivirus program er det beste?? Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall. The Edge Gratis aksjer (ikke noe tull) Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: TheEdge skrev (2002-02-03 21:14):HalloHvilket antivirus program er det beste??Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall.The EdgeGratis aksjer (ikke noe tull) >Det må uten tvil være Norton Antivirus 2001 eller 2002. Kjempe programmer! Scanner mailen din i nedlastingsprosesen.. Det er jo som regel der viruset kommer .. Go for it!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hadde tenkt å forslå det jeg og, men inneholder ikke det en del av kriteriene han ikke vil ha? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 21:16, Miniguru skrev: Quote: TheEdge skrev (2002-02-03 21:14): Hallo Hvilket antivirus program er det beste?? Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall. The Edge Gratis aksjer (ikke noe tull) >Det må uten tvil være Norton Antivirus 2001 eller 2002. Kjempe programmer! Scanner mailen din i nedlastingsprosesen.. Det er jo som regel der viruset kommer .. Go for it!!! vet at det fungerer med pop mail, men hva med f.eks. hotmail i outlook express/outlook?? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: MaxCPU skrev (2002-02-03 21:23): Quote: On 2002-02-03 21:16, Miniguru skrev: Quote: TheEdge skrev (2002-02-03 21:14): Hallo Hvilket antivirus program er det beste?? Jeg liker ikke unødvendig store og fancy programmer, og heller ikke nybegynnervennlige programmer. Jeg ønsker et program som gir best mulig beskyttelse uten å oppta for mye systemresurser og alt mulig annet dill og dall. The Edge Gratis aksjer (ikke noe tull) >Det må uten tvil være Norton Antivirus 2001 eller 2002. Kjempe programmer! Scanner mailen din i nedlastingsprosesen.. Det er jo som regel der viruset kommer .. Go for it!!! vet at det fungerer med pop mail, men hva med f.eks. hotmail i outlook express/outlook?? Sorry, men det har jeg aldri testa, så jeg kan dessverre ikke svare på det Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Mail-funksjonen i NAV er egentlig bortkastet. Selv om du ikke har den på, så vil du ikke få tilgang til å lese mail/vedlegg som inneholder virus. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 vet at det fungerer med pop mail, men hva med f.eks. hotmail i outlook express/outlook?? trodde det ble gjort om til pop da jeg, du laster jo ned mailen fra en pop server gjør du ikke? uansett kan du jo skanne vedleggene senere da. GO for norton Antivirus. 2002 er best. (det følger med telenor internett plus&adsl) den tar absolutt alle virustyper hvis du laster ned oppdatering litt mer enn en gang i uka som er automatisk, så du ikke skulle glemme det. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Norton Antivirus 2002 ruler! Mvh Nissen Lenke til kommentar
Doc Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 NAV 2002 - best i test (lest et eller annet sted). Fungerer meget bra. Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg liker Norton Corporate 7.5, tror den var b.i.t et eller anna sted også. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Takk for alle svar Jeg har fra før av prøvd NAV 2000, og det har forsåvidt fungert greit. Jeg synes bare ikke det er nødvendig at et antivirusprogram skal ta 238 Mb installert(selv med dagens disker). Jeg synes også at norton programmer generelt legger inn for mye gørr i registry'en.. men men det er kanskje nødvendig. Da de fleste anbefaler Norton 2001/2002 får jeg satse på denne... The Edge Gratis aksjer (ikke noe tull) Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Norton scanner vanvittig sakte. Trend Pc-cillin mener jeg er bedre. Prøv ihvertfall demoen derfra så du kan sammenligne. http://www.antivirus.com Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hvorfor ikke prøve noe nytt? AVG er et gratis virusprogram med gratis oppdateringer. Har brukt det i et 1/2 år nå og er fornøyd. Programmet finner du her : http://www.grisoft.com/html/us_index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå