Landeplagen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ocean Loader 2 Anbefaler å trykke HQ-knappen. Kan også lastes ned i bedre kvalitet: Ocean Loader 2.mp3 Dette er en remix av melodien. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Heftig heftig remix! Elsker slike låter, brings back memories Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Veldig bra remix. Trommene var av ypperste klasse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Lastet ned og plassert i Mine Favoritter i iTunes Veldig bra gjennomført, og en fin balanse mellom nytt og gammelt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, den var jævlig bra faktisk, good job! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Har ikke så mye å si utover det som har vært sagt allerede Meget bra, instrumentene, melodien og rytmen er deilige å høre på, selv om jeg egentlig ikke har noe forhold til slike spill i det hele tatt, og den har passe nok variasjon til å ikke bli kjedelig selv om den er 5min lang. edit: har vel forresten hørt den her for en stund siden Endret 28. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Takk for feedback. Ser ut som mange liker den. edit: har vel forresten hørt den her for en stund siden Jau, lastet den opp på RKO for to uker siden, og la opp en uferdig versjon på diskusjon.no noen dager før. Endret 28. mai 2009 av Mordi Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Wow... denne låten var hypnotisk o_O Hørte første 2 minuttene, og var sånn: "fuck this, jeg burde legge meg nå!", og flyttet musepekeren over til X'en øverst til høyre. Men jeg klarte det bare ikke, jeg måtte høre ferdig. Lastet den faktisk ned og greier etterpå. Fikk en skikkelig godfølelse av den sangen:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå