Enceladus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er ekstra Innhold til Fallout 3 gratis? Blir ekstra innhold til Fallout 3 integrert i hovedspillet? Hva ekstra er kommet ut? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 nai, det er ikke gratis, du må kjøpe det Lenke til kommentar
Dashey_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er ekstra Innhold til Fallout 3 gratis? Blir ekstra innhold til Fallout 3 integrert i hovedspillet? Hva ekstra er kommet ut? på xbox som jeg har koster det rundt 40kr pr update - det finnes 3 stykken.. og ja de er integrert i hovedspillet men de er egne soner som du drar til, så har du først starta må du gjøre de ferdige før du kan komme deg tilbake til den orginale verdenen Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men ekstrainnholdet finnes ikke til Ps3? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kommer snart til PS3 også, i retail-form. Sjekk artikkelarkivet til gamer.no. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det kommer en game of the year edition i oktober ifølge http://fallout.bethsoft.com/eng/home/pr-051909.php Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har spillet via steam. Er de ekstra områdene med der? Eller må de kjøpes? Har ikke sett noe ekstrainnhold på steam ihvertfall som kan kjøpes. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror ikke PC brukere får utvidelsene foruten at de er bygd inn en game of the year edition som kommer. Kommersielt fornuftig, men trist for PC eierne. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Hva fanken da! Men jeg kan laste ned ekstrainnholdet senere med min originalversjon eller? Er vel ikke nødt til å kjøpe hele Game of The Year versjonen av spillet på nytt? Det ville vært latterlig isåfall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Tror ikke PC brukere får utvidelsene foruten at de er bygd inn en game of the year edition som kommer. Kommersielt fornuftig, men trist for PC eierne. PC-brukere som ikke har kjøpt spillet via Steam, kan kjøpe utvidelsene hver for seg gjennom Games for Windows Live - eller drive litt digital buccaneering. Kommersielt fornuftig, fnis. - Zealuu, forresten. Endret 31. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Rart, mente jeg leste på ett annet forum at det ikke var tilgjengelig på PC. Kanskje jeg mikset det med en annen tittel. Og ja, PC brukere kan lettere fikse noe gratis enn konsoll eiere Fnis alt du vil, flere og flere utviklere velger å fokusere på konsoller. Enten man liker det eller ikke. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror ikke PC brukere får utvidelsene foruten at de er bygd inn en game of the year edition som kommer. Kommersielt fornuftig, men trist for PC eierne. PC-brukere som ikke har kjøpt spillet via Steam, kan kjøpe utvidelsene hver for seg gjennom Games for Windows Live - eller drive litt digital buccaneering. Kommersielt fornuftig, fnis. - Zealuu, forresten. Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hvordan får jeg games for windows oppdateringene på steam da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3. Oppdateringer eller DLC-er? Om det er DLC er det jo strålende - trist om Steam skal være et dårligere alternativ rent innholdsmessig. Jeg har rett og slett bare ikke hørt om at det går ann å få tak i disse med Steam-versjon. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvordan får jeg games for windows oppdateringene på steam da? Det skal være en egen "Live" knapp i hovedmenyen til spillet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ahah! Så jeg må trykke på live knappen for å få ekstra innholdet da altså. Synest de heller kunne lagt ut pakkene på skikkelig vis via steam. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har kjøpt spiller gjennom steam, og gfw oppdateringene fungere helt fint.. har alle 3. Oppdateringer eller DLC-er? Om det er DLC er det jo strålende - trist om Steam skal være et dårligere alternativ rent innholdsmessig. Jeg har rett og slett bare ikke hørt om at det går ann å få tak i disse med Steam-versjon. Så feil kan man ta. dlc så klart. har spilt gjennom alle 3. Ahah! Så jeg må trykke på live knappen for å få ekstra innholdet da altså. Synest de heller kunne lagt ut pakkene på skikkelig vis via steam. Enig. Men det er microsoft som styrer det showet. derfor ingenting til ps3. (til de kommer på dvd til høsten). Men når du først har kjøpt ms poengen og installert, så fingerer de helt flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå