TST Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Noen ganger trenger man bare en åpen prærie, to seksløpere og banditter for å kose seg. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Flott skrevet artikkel. Gledar meg utruleg mykje til dette spelet. GTA IV i ville vesten lovar utruleg bra! Men eg trur ikkje spelet kjem i haust. Etter kva eg har fått med meg er både Mafia II og Red Dead Redemption utsatt til våren 2010. Nyheten om den nye «GTA»-utvidelsen kom i en konferansesamtale Take-Two hadde med investorene sine i kveld. Der kom det også fram at «Bioshock 2» slippes i november, mens «Mafia 2» og «Red Dead Redemtion» blir utsatt en smule, muligens helt til neste vår. Kjelde: http://www.dagbladet.no/2009/05/26/kultur/...ox_360/6416880/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Men eg trur ikkje spelet kjem i haust. Etter kva eg har fått med meg er både Mafia II og Red Dead Redemption utsatt til våren 2010. Det har du helt rett i, takk for at du sa fra. Har rettet opp i sniktitten nå - som ble skrevet før denne nyheten kom (som forøvrig også er å finne på Gamer.no). Vi glemte bare å endre detaljen før publisering. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Uansett om det kommer om 6 måneder eller ett år spiller ingen rolle for min del. Jeg kan ikke gå glipp av et spill som dette. Når jeg først hørte om at Rockstar skulle lage et Western spill etter samme mal som GTA serien ble jeg henrykt, og det ser ut til at jeg gjorde rett i det. Godt å høre at Rockstar virkelig satser på dette prosjektet, da kan jeg fortsette å være henrykt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Dette er et spill jeg ikke skal gå glipp av, og som er det spillet jeg gleder meg mest til i årene fremover. Det virker som spillet kommer til å bli stort, veldig stort og veldig fantastisk! Jeg gleder meg som en unge til å sette klørene i kontrollen til dette spillet, og utgivelsesdatoen kan ikke komme fort nok. Når jeg i tillegg vet hvilke fantastiske bragder og spill Rockstar har levert tidligere, er dette et spill som kommer til å innfri. Dette spillet ser ut som en mye mer ordentlig utgave enn det Call of juarez ser ut som. Dette øker min spenning til spillet enda mer, og ser ut som at spillet skal ta western på ordentlig alvor! Flott sniktitt som var meget godt skrevet! Det skal skribenten ha! Endret 28. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hmm, får ikke lest øverste del av sniktitten. Det er en sånn reklamegreie som popper opp å dekker halve teksten Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ja samme her! wtf!? EDIT: Gleder meg som faen, elsker western. Og når det er sandbox er det bare pic! Endret 28. mai 2009 av Silo Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvilken reklame og kan en av dere ta et skjermbilde og legge ved? Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 skjermdump.zip Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Morsomt skrevet artikkel og et ambisiøst prosjekt jeg håper vil bli tatt vare på i kjent Rockstar stil. Gleder meg til å høre mer, er vanligvis ikke så veldig fan av western-miljøet (annet enn Lucky Luke, såklart) men det meste Rockstar tar i blir til gull. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 1) Kommer det ikke til PC?! 2) Er det 6 måneder mellom 360-versjonen og PS3-versjonen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 2) Er det 6 måneder mellom 360-versjonen og PS3-versjonen? Datoen på slutten er kun den forventede perioden for npr spillet vil bli sluppet. Det har nemlig ikke blitt offentliggjort noen reell slippdato siden spillet ble forsøvet for litt siden. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Her er teksten til dere som har problemer med reklamen. LONDON (Gamer.no): Rockstar Games er kjent for å være blant de aller største når det kommer til såkalte sandkassespill på grunn av deres suksess med den ikoniske Grand Theft Auto-serien. For en tid siden satte San Diego-avdelingen i gang med å utvikle en forholdsvis urelatert oppfølger til western-spillet Red Dead Revolver, i sandkassestil, og vi har opplevd en tidlig, men svært imponerende versjon. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 *bilde* Har samme problem. Bruker Opera. Bra artikkel! Ser frem til dette spillet. Kan forøvrig anbefale western spillet Call of Juarez for de som ikke har prøvd det. Fantastisk stemning, veldig bra spill. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ser lovende ut! Æ glær mæ! Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Vi jobber med å utbedre feilen som forårsaker at reklamen er i veien for innholdet. Beklager dette. Som en midlertidig løsning kan jeg anbefale å bruke Firefox. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk for en fin artikkel, dog litt dritt for nå gleder jeg meg så fælt. Vil..ha..nå! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Hørtes spennende ut bortsett fra reklamen var i veien. Men det fikser dere sikkert ; ) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Dumt det ikke kommer til pc Vi får håpe det kommer til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå