Vegar Jansen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Splitter ny søketjeneste fra Microsoft. Igjen. Les saken her Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Med et slikt navn er de jo nesten dømt til å feile. Å binge blir liksom ikke det samme som å google, uansett hvor bra tjenesten måtte være. Lenke til kommentar
Gjest Daniel Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Finner i hvert fall ikke den grafiske profilen særlig tiltrekkende. De opplistede bruksområdene trigger heller ikke min umiddelbare interesse. Men det kan høres ut som jeg bør ha Bing i mente når jeg om 50 år (optimistisk angitt) blir gammel og skrøpelig, med et godt utvalg merkelige symptomer på sykdommer. Lenke til kommentar
Gjest ali Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 bing betyr sjukdom på kinesisk.. så jeg vet ikke helt om de mente å kalle sit nye produkt det eller venter de på at ingen skal bruke det..... vansklig å si hva microsoft vil ?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Google er førstevalget fordi det er så enkelt. Bing ser ut til å være det motsatte, og halvparten av tjenestene blir neppe tilgjengelige i Norge. Microsoft skjønne hvorfor Google er førstevalget til så mange! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bing beta er hvertfall oppe og går nå: bing & decide Endret 1. juni 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg