V. Haugen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Med denne applikasjonen får du tilgang til over 100 TV-kanaler på mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest 100? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 HVA MENER DERE MED AT VI FÅR OVER 100 KANALER VI FÅR JO INGEN NORSE(D AA:) Lenke til kommentar
Gjest Stein Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker dette programmet(kjøpt) på min samsung omnia. alle kanaler funker utmerket hos meg. Har også et gratis alternativ som heter WebTv hvor det går ann å legge til kanaler, feks nrk.Dette er et lite program som bruker eksisterende windows media på mobilen. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg bruker dette programmet(kjøpt) på min samsung omnia. alle kanaler funker utmerket hos meg. Har også et gratis alternativ som heter WebTv hvor det går ann å legge til kanaler, feks nrk.Dette er et lite program som bruker eksisterende windows media på mobilen. Flott - da vet vi at det skal fungere. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg