Paisley Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hei! Jeg har en mobil som virkelig drar på sitt siste åndedrag. Jeg er da på leting etter en ny mobil, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Derfor ønsker jeg tips fra dere etter en mobil som passer følgende kriterier: - God batteri tid - Tynn ( ikke veldig kraftig iallefall) - God musikkspiller (et must!) - Oversiktlige menyer - Billig ( den jeg har nå har jeg hatt over 1 år.( Tenker på å finne en til 1 krone eller maks på rundt 1000) - Gode taster. - Moderne design Merke er ingen krav, så kom med innspill og tips. Hadde satt pris på om noen hadde tatt seg tid! Endret 28. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Nokia 5310. Den har fått gode anmeldelser så vidt jeg kan se, du finner den kanskje billig med et abonnoment av noe slag også. Skjul Endret 28. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
wasp_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sony Ericsson w751 eller w595. De oppfyller kravene og med et abonnement så kan du få den sist nevnte til ei krone, med riktig abonnement selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå