- FuzioN Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) *innhold fjernet av moderator fordi det stred imot PSN® sine retningslinjer* Endret 28. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Du bør kanskje informere folk om at de ikke får en kode, men at dere må kjøre gamesharing, noe som kanskje kan være litt risikabelt (kan Sony gjøre noe om de finner ut at du Gamesharer?). Henvis gjerne hit også. EDIT: Og husk at man bare kan laste ned fem ganger pr kode. Usikker på om første nedlasting teller, eller om det er en nedlasting og deretter fem, men husk at det ikke er ubegrenset. Endret 28. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Skal gjøres. Legger til en liten tutorial. Men det står jo på siden at det er lovlig, så jeg forstår ikke problemet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Om det er lovlig eller ikke så bør du informere om hva Gamesharing er og hvordan man gjør det, og presisere at man ikke må slette brukeren man lager. Men uansett hyggelig av deg å gjøre dette! Endret 28. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 EDIT: Og husk at man bare kan laste ned fem ganger pr kode. Jeg legger inn en kode jeg og hvis det går. Da blir det 10 stk. som kan laste ned. Vet ikke om maks 5 stk. gjelder på betaer også, men bare spill. Jeg delte jo Home betaen til over 300 stykker uten at det var noen begrensninger. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Pga. meg ble det litt mer. Nedlastningsbegrensningen gjelder ikke på betaer, bare på spill og add-ons. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Pga. meg ble det litt mer. Nedlastningsbegrensningen gjelder ikke på betaer, bare på spill og add-ons. Den gjelder på alt du har betalt for, altså kjøpt. Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Vil gi bort noe jeg også: N4R9-J2B9-FECG Kode til InFamous (Gigawatt Blades), enjoy! Endret 28. mai 2009 av Old Snake Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) inFamous ligger gratis på PSN Det er ikke demoen, tror det er en kode til en eksklusiv superkraft, fikk den av Dagbladet, men kommer ikke til å bruke den. Fikk iallefall denne mailen. "Gratulerer, her er din kodenøkkel for den eksklusive superkraften Gigawatt Blades i inFamous! Med denne kraften blir Coles arm et ødeleggelsesinstrument som ingen andre nærkampkrefter i spillet kan matche. Bruk kraften med måte, for den suger mye energi ut av deg ... N4R9-J2B9-FECG For å aktivere superkraften, må du være innlogget på PlayStation Network. Gå inn i kontoadministrasjonen via hovedmenyen, der kan du velge å skrive inn koden du har fått tilsendt (redeem codes-valget). Straks koden er skrevet inn, får du mulighet til å laste ned og installere superkraften - og den vil da være på plass i spillet når du starter det. Ha det gøy!" Endret 28. mai 2009 av Old Snake Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det var bare den vanlige. Jeg fikk også den, og den ligger på PSN nå Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk Old Snake for koden til Gigawatt Blades :] Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Den fulgte med i pakken min (den power greia, altså (Special edition)). Jeg var også med på SpillMagasinets trekning, og, uten å telle, tror jeg havna godt innenfor 200 (bråtelte nå, og tror jeg er rundt 150. Så får se ). Men siden jeg fikk med beta kode fra GameStop når jeg henta spillet der i stad, kan jeg sikkert gi bort den fra Spill.no når/hvis jeg får den Endret 28. mai 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis du var en av de 200 første har du sikkert fått koden. Sjekk innboksen på spill.no. Jeg fikk min for mange timer siden Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Fikk 2 stk Beta-Koder til Uncharted 2 + Infamous Special Edition med Gigawatt Blades + Trådløst headsett til X360 for den nette sum av 799,- idag på Gamestop Koselig butikk gitt! Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Fikk 2 stk Beta-Koder til Uncharted 2 + Infamous Special Edition med Gigawatt Blades + Trådløst headsett til X360 for den nette sum av 799,- idag på Gamestop Koselig butikk gitt! Har ikke lyst til å dele den ene koden da? :rolleyes: EDIT: Hadde satt kjempe stor pris på det! Endret 28. mai 2009 av Old Snake Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Den ene ga jg til broren min, men min funket ikke Fikk ugyldig kode. Men har sendt den til deg så du kan prøve den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg