Gå til innhold

Uncharted 2 - Beta-give-away

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør kanskje informere folk om at de ikke får en kode, men at dere må kjøre gamesharing, noe som kanskje kan være litt risikabelt (kan Sony gjøre noe om de finner ut at du Gamesharer?). Henvis gjerne hit også. :)

EDIT: Og husk at man bare kan laste ned fem ganger pr kode. Usikker på om første nedlasting teller, eller om det er en nedlasting og deretter fem, men husk at det ikke er ubegrenset.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Om det er lovlig eller ikke så bør du informere om hva Gamesharing er og hvordan man gjør det, og presisere at man ikke må slette brukeren man lager. Men uansett hyggelig av deg å gjøre dette! :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
EDIT: Og husk at man bare kan laste ned fem ganger pr kode.

Jeg legger inn en kode jeg og hvis det går. Da blir det 10 stk. som kan laste ned. Vet ikke om maks 5 stk. gjelder på betaer også, men bare spill. Jeg delte jo Home betaen til over 300 stykker uten at det var noen begrensninger.

Lenke til kommentar
inFamous ligger gratis på PSN :)

Det er ikke demoen, tror det er en kode til en eksklusiv superkraft, fikk den av Dagbladet, men kommer ikke til å bruke den. Fikk iallefall denne mailen.

"Gratulerer, her er din kodenøkkel for den eksklusive superkraften Gigawatt Blades i inFamous! Med denne kraften blir Coles arm et ødeleggelsesinstrument som ingen andre nærkampkrefter i spillet kan matche. Bruk kraften med måte, for den suger mye energi ut av deg ...

N4R9-J2B9-FECG

For å aktivere superkraften, må du være innlogget på PlayStation Network. Gå inn i kontoadministrasjonen via hovedmenyen, der kan du velge å skrive inn koden du har fått tilsendt (redeem codes-valget).

Straks koden er skrevet inn, får du mulighet til å laste ned og installere superkraften - og den vil da være på plass i spillet når du starter det.

Ha det gøy!"

Endret av Old Snake
Lenke til kommentar

Den fulgte med i pakken min (den power greia, altså (Special edition)).

Jeg var også med på SpillMagasinets trekning, og, uten å telle, tror jeg havna godt innenfor 200 (bråtelte nå, og tror jeg er rundt 150. Så får se :)). Men siden jeg fikk med beta kode fra GameStop når jeg henta spillet der i stad, kan jeg sikkert gi bort den fra Spill.no når/hvis jeg får den :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Fikk 2 stk Beta-Koder til Uncharted 2 + Infamous Special Edition med Gigawatt Blades + Trådløst headsett til X360 for den nette sum av 799,- idag på Gamestop :) Koselig butikk gitt!

Har ikke lyst til å dele den ene koden da? :D :rolleyes: :whistle:

EDIT: Hadde satt kjempe stor pris på det!

Endret av Old Snake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...