Joachim_F Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Endelig er Natural Selection 2 snart klart for utgivelse. Les mer Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Endelig er Natural Selection 2 snart klart for utgivelse. Les mer Fy faen, ENDELIG :D Det spillet jeg har ventet på i flere år! En av de beste spillutgivelsene i 2009, uten tvil <3 Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Blir bare å vente til jeg kommer hjem, så forhånds bestilles Special edition. Og foresten teaseren dems så bare fantastisk ut. Endret 28. mai 2009 av Ragugo Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Har bestilt special edition i dag på jobb. Spilte originalen siden 2.0 før steam og spiller no og da enda, men liker ikke CO_ kart... Så må jakte ned de serverne som har NS mode enda Kan ikke vente.... Kan IKKE vente. Blir hardcore fra første stund her, blir å forlate TF2 til fordel for dette... Hva er sjansene for en helnorsk klan i dette? Tror noen her det vil bli et norsk community i det hele tatt? Endret 28. mai 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Aaah! Så mange gode minner fra NS. Dette skal kjøpes! =) Preorder done! Best brukte 92 kroner på en GOD stund =) Endret 28. mai 2009 av Nailer Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Måtte registrere meg for å få sagt dette: ENDELIG Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Aaah! Så mange gode minner fra NS. Dette skal kjøpes! =) Preorder done! Best brukte 92 kroner på en GOD stund =) Preorder? Where ? :o Lenke til kommentar
BlooDWire Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Måtte registrere meg for å få sagt dette: ENDELIG Jeg og, en'ern var bare utrolig! Har fulgt med utviklingen av oppfølgeren i flere år nå, og den kommer til å bli veldig, veldig bra, det er jeg sikker på Forhåndsbestillingen er i boks. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Aaah! Så mange gode minner fra NS. Dette skal kjøpes! =) Preorder done! Best brukte 92 kroner på en GOD stund =) Preorder? Where ? :o naturalselection2.com Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) ........... JAAAAAAAAAAA! :o Har gledet meg til dette siden jeg hørte det skulle komme til Source engine, noe det ikke gjorde. Skal bli spennende å se hvordan grafikkmotoren er. Var ikke gale prisen på spillet heller. Blir vel preorder når jeg kommer hjem fra jobb. Skulle gjerne hatt det gjennom steam, heldigvis går det ann å legge til non-steam spill manuelt Endret 28. mai 2009 av PantZman Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 dette kan bli bra! har spelt 1ern på lan sinnsykt mye glede mg Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da er pre-order av special edition utført gleder meg så utrolig mye til beta Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hurra! Håper dette fører til like mange timer som ble investert i 1'eren. Men hvor er lork on the clorf? Lenke til kommentar
Quentra Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Endelig! Åååh. gleder meg så sykt! gief pre-order! Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Litt morsomt bilde du får opp når du er ferdig med pre-order: Her står det litt om disse fire pengegrisene også. Endret 29. mai 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg gjør vanligvis ikke dette, men; "Bygge strukturer"? <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå