Gå til innhold

T68i og radio

Anbefalte innlegg

Har en T68i og en HPR-20 radio/handsfree. Oppdaget at jeg kan høre på radio etter at telefonen skrudde seg av fordi den var tom for strøm. Kan det være fare for at minnet på telefonen blir slette hvis jeg tømmer batteriet for mye etter at det er tomt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hatt HPR-20 til både T68i og T610. Er godt fornøyd med signalet, men du har ofte ikke mer en ett par gode signal inne. Med Pc'en jeg sitter med nå får jeg inn hele 6 kanaler - P1, P2, P3, P4, MP3 og Jær-radioen.

Grunnen til at man kan høre så lenge på radio etter mobilen går av er et godt batteri og lite strømforbruk av radioen. De små høytalerne og strømvenlig display (på radioen) gjør at radioen trekker lite strøm. Sitter man stille og hører på bare en kanal med godt signal kan man sitte i timer! Jeg bruker radioen når jeg med vilje vil tømme mobilen helt - etter at den er skrudd av.

Dette med at man kan høre så lenge etterpå sier egentlig mest om batteriet og skjermen på mobilen. Til tross for at skjermen bruker så mye strøm som den gjør har T610 en standbytid på 315 timer og kan brukes mye i hele 4-5 dager uten å lade!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...