Dre_C Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har en T68i og en HPR-20 radio/handsfree. Oppdaget at jeg kan høre på radio etter at telefonen skrudde seg av fordi den var tom for strøm. Kan det være fare for at minnet på telefonen blir slette hvis jeg tømmer batteriet for mye etter at det er tomt? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg tviler på det, men om du har ting som er viktige der så burde man nok ikke spekulere i det Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Hørte på radio i ca. 1,5 time etter at telefonen skrudde seg av. Har ikke skjedd noe som jeg har merket. Jeg var overrasket over at det var så mye batteri igjen på telefonen... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvordan fungerer den radioen? Er den bra? Lurer på å kjøpe den, men i butikken har de bare med taske og da koster den 500 kr... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 den finnes nok ikke uten taske. Radioen, hvis de har forbedret den fra den gamle er vel av god kavlitet. ,men det er ikke å forvente at den skal være super. Det er tross alt avhengig av mottaksforhold også Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 telebutikken selger radioen for 300,- Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har selv hatt HPR-20 til både T68i og T610. Er godt fornøyd med signalet, men du har ofte ikke mer en ett par gode signal inne. Med Pc'en jeg sitter med nå får jeg inn hele 6 kanaler - P1, P2, P3, P4, MP3 og Jær-radioen. Grunnen til at man kan høre så lenge på radio etter mobilen går av er et godt batteri og lite strømforbruk av radioen. De små høytalerne og strømvenlig display (på radioen) gjør at radioen trekker lite strøm. Sitter man stille og hører på bare en kanal med godt signal kan man sitte i timer! Jeg bruker radioen når jeg med vilje vil tømme mobilen helt - etter at den er skrudd av. Dette med at man kan høre så lenge etterpå sier egentlig mest om batteriet og skjermen på mobilen. Til tross for at skjermen bruker så mye strøm som den gjør har T610 en standbytid på 315 timer og kan brukes mye i hele 4-5 dager uten å lade! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Kan det da være lurt å bruke radioen til å tømme batteriet helt av og til for å "friske opp" batteriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå