Joachim_F Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Skaperne av Dawn of War lager actionrollespill for konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gleder meg =D synes Warhammer universert er så sykt kult. Har også drømt om et slikt spill helt siden jeg testa warhammer 40 000 modden til bf1942 Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Så en intern demo-film for dette spillet for ett halv års tid siden. Da lignet det mer på Gears Of War enn God of War. Selv om det var mer fokus på melee-combat enn Gears hadde. Ser fram til dette spillet. Selv om jeg ville foretrukket å spille ork eller chaos. Edit: Ah, fant en trailer for spillet: http://kotaku.com/5271667/40k-space-marine...ed-%5Bupdate%5D Det har endret litt utseende og stil siden jeg så det. Nå er det klart mere som God Of War. Endret 28. mai 2009 av Ralzar Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dette virker lovende. Likte DOW 2, og skal definitivt følge med på det her. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 DOW2 var helt knall, synd Space Marines ikke kommer til PC. Får ikke spilt denne utgaven Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ultramarines? De kjedeligste gutta i helle WH40K. Gi meg noen Black Templars, eller Crimson Fists. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Enig. Ville foretrukket hvem som helst over Ultrasmurfs. Driver på å spiller igjennom DoW2 nå, og jeg håper virkelig at Space Marine ender opp som ett God Of War aktig spill med ett loot system som ligner på det i DoW2. God Of War møter Diablo med Warhammer 40k Endret 1. juni 2009 av Ralzar Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dawn of War II flott? Knall? Øh... har dere spillt originalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå