Error Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 OT: Tror det er mulig å sende en PM til en moderator og spørre pent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det hele begynte med en internspøk mellom meg og en venninne for et drøyt halvår siden. Før det brukte jeg hovedsakelig Pac-Man. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Som dere sikkert kan gjette så er fornavnet mitt Erik så det var helt naturlig for meg ^^ Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Krazy er en omskriving av "Kris", eller "Kristoffer". Tallene 64 og 46 er der fordi jeg likte de to tallene. Er ikke sikker på om jeg har sett ett sted med det navnet før. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Var kjent under et annet brukernavn på Diskusjon.no før jeg ble skribent for Gamer.no, men ønsket å distansere meg fra det, så da var det på med tenkehetta. Å komme opp med et nytt kallenavn var verken så kult eller enkelt som da en var tolv, og det letteste ble å grave i spillsamlinga etter noe semiobskurt og velklingende. Endte til slutt opp på Odesseiron, som er etternavnet til den erkesarkastiske og spydige leiemordermagikeren Edwin fra Forgotten Realms-settingen (som også medvirker i Baldur's Gate 1, 2 og Throne of Bhaal). Endret 30. september 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Enkelt og greit: Mad Max Endret 30. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 2mas eller Tho Mas som de sa førr i tia. Det var THO MAS som var dekknavnet til Søstrene Sigvaldsen når de var på buttikken fårr å handle SÅPE TIL DEN GAMLE JÆVELN nedpå fabbrikken. Det var forresten tyskerne som sa at THO OG MAS skulle bli ett navn, og Gerhardsen het egentlig THO MAS Ger HARDTsen men bytta navn da tyskerne sa det sku være schtygt. Derav ordtaket DIN JÆVLA BAVVIAN Lenke til kommentar
latslask Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Fikk en gang kritikk for å vere både lat og en slask, fordi jeg spiller en del spill, mens jeg satt og lurte på hva jeg skulle kalle meg på CoD4. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ok. Jeg heter Mathias, noen venner kaller meg Ulf (LIEK I DON'T KNOWZ O_o), så jeg bare slo begge til et navn: MATTULF!!!!!1111 Lenke til kommentar
Materie Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Materie: stoff. Alt som har masse. Den mest fysiske og håndfaste av alle fysiske størrelser. Liker lyden av ordet. Den er dessuten meget beskrivende, ettersom det er det jeg består av. Fant det på engang for endel år siden etter å ha gått igjennom et par relativt kjedelige og uoriginale nick. Kan jeg for øvrig ta nicket til broren min mens jeg først er igang? Det har en mye morsommere historie: Et av mine absolutte yndlingsspill er Adventur Delux. I dette norske, tekstbaserte eventyret kan man på en kirkegård, i en krypt, klare å skape et monster. Dets navn er Frankensaks. På et tidspunkt drev jeg og en venn og tenkte over hva slags historie vi kunne lage på samme tekstbaserte vis, ved hjelp av prrogrammet Adventur Delux var laget med, som Magnar, hovedmannen bak spillet, hadde gitt folk mulighet til å laste ned. Heromkring har det alltid hett "Saks, stein, pose", fromfor den tilsynelatende langt mer fremtredende papir, men ettersom vi hadde lite interesse av andres meninger uansett så vi for oss hvordan vi kunne lage monsteret Frankenpose i vårt spill (som for øvrig ikke ble noe av, siden jeg ikke fikk editoren til å fungere på min maskin). Enda senere ønsket broren min et nick. Vi ante ikke hva vi skulle gå for, men så kom jeg på Idéen om Frankenpose. Ettersom det ikke høres SÅ bra ut hvis det leses/uttales på engelsk gikk vi for den enkle fiksen å oversette pose til bag. Frankenbag var født. Han har kalt seg det siden. Endret 14. november 2009 av Materie Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 fordi jeg spiser mye, er litt stor og fordi jeg er 1337 generelt. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg forsøkte først navnet mitt, men det var "naturligvis" opptatt, og da måtte jeg ty til fantasiens grenser. Jeg er glad i pils, så derfor valgte jeg et orginalt og tradisjonsrikt nick (haha) som til slutt falt på det fantastiske tompilsboks. Endret 27. november 2009 av tompilsboks Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bestemte meg for TST (Tor-Steinar Tangedal) da jeg registrerte meg på Diskusjon.no i 2001. Selv om jeg giftet meg i 2007, og fikk et ekstra etternavn, så valgte jeg å beholde nicket som har fulgt meg så lenge. Kaller meg forøvrig Sincus i spillsammenheng, for eksempel på Xbox Live og Steam, og på Twitter, Spotify etc. Historien bak det nicket er jeg litt usikker på. Det er fra gamle dager. Det eneste jeg husker er at jeg ville ha et navn som var kort, unikt og lett å huske. Lenke til kommentar
Kamma Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva var det jeg het igjen nå? Hehe, neida. Jeg valgte brukernavnet mitt, fordi det er stort sett det jeg bruker omkring på nettet. Mye lettere å ha ett nick å forholde seg til, enn fire hundre forskjellige. Dessuten så er jeg jo HamKam-fan. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Curver: Husker jeg satt med pappa når jeg var rundt 6-7 år gammel og funderte på et navn til et spill. Husker at jeg skulle på do, og når jeg vaska henda sto jeg på en liten plastikk skammel som det stod "Curver" på. Curver var da produsentens navn Det har fulgt meg helt til nå (og kanskje litt til?), er 15 år nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå