Villanden Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 1. Jeg får ikke mikrofonen på bærbaren til å ta opp. 2. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å synge i det hele tatt. Når jeg ikke er full så synger jeg ikke, så enkelt er det bare Så jeg tilbyr Shampoo den originale premien istedet: 4 linjer med hva han måtte ønske i signaturen min, for 2 uker. (1 uke originalt, men 1 uke i bonus for at jeg feiger ut ) Beklager forumfolk, men jeg kommer ikke til å synge. Jeg blir for flau. Moderatorer: Jeg valgte å ikke ta dette på pm, for jeg vil at resten av brukerne skal se hva som foregår. Håper dere finner forståelse for det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ble litt skuffet nå, kjenner jeg. Jaja. Jeg skal tenke over det, kommer ikke på noe å skrive i signaturen din i farten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Skjønner skuffelsen. Bare ta deg den tiden du trenger du. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 voldsomt så viktig det er med premie da? skjønner ikke helt "oppstyret" rundt dette her. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Er morsomt å vinne premier da Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, premiene er halve moroa. Har ikke kommet på noe enda, kan ta litt tid også. Som du ser er ikke min signatur blant de store kunstverkene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Ett tips: Jeg elsker Manchester United, og hater Liverpool. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Samme her. Derfor er det ikke like morsomt. Hadde det vært omvendt, kanskje. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 1. Jeg får ikke mikrofonen på bærbaren til å ta opp. 2. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å klare å synge i det hele tatt. Når jeg ikke er full så synger jeg ikke, så enkelt er det bare Da vet du hva som må gjøres :3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 teletubbiekid: Kjøpe meg en 12'er og spille inn musikk ja. Tror ikke det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bah, trenger ikke gjøre det så dyrt da. Trenger bare helle neppå noen shots etter du har vært ute en kveld, eller på LAN eller whatever, og synge av full hals når du føler deg god og brisen^^ Eller så kan du gjøre som oss andre og bare synge. Er ikke så jævlig farlig, er bare internett uansett. Vi er ikke ekte mennesker, vi er bare en gjeng med folk som samles og krangler på nettet når vi ikke har noe bedre å finne på:3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vet, men jeg har ikke stenene til det dessverre. Jeg bor tross alt ikke alene i dette huset. Men nå må vi kanskje slutte å småsnakke før det kommer noen moderatorer og modererer bort denne tråden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Og hva har egentlig det at du ikke bor alene med saken å gjøre? Spiller da ingen rolle hvis mordi hører deg synge litt SOAD på rommet ditt. Tro meg, det er værre å synge "What What In The Butt" under samme tak som resten av familien din-.- Endret 28. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå