Joachim_F Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Neste år får vi et actionrollespill satt til Pirates of the Caribbean-universet. Les mer Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Stilig. Kan bli bra det, grafikken ser i alle fall ok ut utifra bildet der. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg syntes det virket litt spennende, jeg! Ikke akkurat et stort epos, men noe gøy Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis utviklerne klarer å gjøre dette til et bra spill så tror jeg det absolutt kommer til å bli veldig populært. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 På papiret høres dette veldig bra ut. Men jeg stiller meg skeptisk til dette, ettersom jeg ser for meg at det vil bli et melkeprodukt basert på lisensen. Heldigvis er det erfarne utviklere bak, så jeg øyner et håp i enden av tunnelen. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men hva med POTCO; Pirates of the Carribean online? Det eksisterer jo på ên måte allerede? Link: http://apps.pirates.go.com/pirates/v3/#/game_info/about.html Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har det ikke allerede kommet ut et "Pirates of the Carribean"-spill a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå