Bruker-162103 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Trenger ufattelig hjelp med å velge klasse i AoC. Det er så mange at jeg ikke greier selv å velge <_< Men når jeg spillte WoW likte jeg utrolig godt Hunter og Warlock. Og jeg liker en som kan ha flere våpen en bare 1 som feks bue og sverd og skjold og en som gir mye skade og ikke tåler mye. Og ut av klær liker jeg mest Medium, heavy og light. Lenke til kommentar
Smørkniv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis du likte hunter og warlock bør du prøve ranger eller necromancer Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ranger virker som ditt valg. Du kan bruke medium armor og er omtrent som hunter Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Enig med Undik, ranger eller Necromaster. btw Necro er også den som har best dps i spillet. og er ganske lett å lvl opp. Ranger er bra på lav lvl, men sliter litt med dps i end game PVE. men er bra på PVP. så vil anbefale å prøve begge opp til 30 - 40, å se hva du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå