OHJohansen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå kan du søke opp TV-en din og se hvor mye strøm den bruker i året. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Uinteressant Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ser ikke på TV om sommeren, og om vinteren er det vel det samme om det er TV'en eller varmeovnene som varmer opp stua? Lenke til kommentar
Gjest Pål Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette blir veldig tullete med et titte mønster på 2,5 time per dag og 21,5 timer i standby. Jeg har lært at man slår tv av fysisk og ikke lar den stå i standby uansett. Dermed ryker regnestykke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er noen tver som ikke kan slåes av "ordentlig" med mindre du drar ut kabelen, noe som jeg som regel ikke gidder med min tatung. Dessverre var ikke tatung et merke som var listet opp der, men jeg tror ikke jeg bryr meg så veldig uansett Lenke til kommentar
Gjest Kim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ingene av de tre tv'ene i huset var der og dekoderen (eller tv-boks som de har kalt det) til tv'n på romet mitt var heller ikke der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg