Gå til innhold

SpellForce 2-ekspansjon kunngjort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan jo bli bra, men det begynner jo å bli en stund siden Spellforce 2 kom ut, 2006/2007 (?). Skal de lage noe nytt bør det være noe mer enn bare innhold/story.

Hvorfor? Det er et strategispill ikke et FPS. Jeg foretrekker at de lager en add-on enn et nytt spill i Spellforce serien. Da kan de heller lage noe helt nytt.

Snedig, det er ikke så lenge siden jeg kjøpte det faktisk. Men når jeg installerte spillet, og det ba om å få legge til sikkerhetsstyr (starforce?), så avinstallerte jeg det igjen.

Du skulle ha kjøpt det igjennom Steam.

Lenke til kommentar
Det kan jo bli bra, men det begynner jo å bli en stund siden Spellforce 2 kom ut, 2006/2007 (?). Skal de lage noe nytt bør det være noe mer enn bare innhold/story.

Hvorfor? Det er et strategispill ikke et FPS. Jeg foretrekker at de lager en add-on enn et nytt spill i Spellforce serien. Da kan de heller lage noe helt nytt.

Enig i at det ikke er et FPS, men jeg synes nesten nr 1 var kulere enn nr 2. Nr 1 var jo noe helt nytt.

For at jeg skal plukke det opp igjen (har Spellforce 2 samt begge ekstrapakkene) må spillmekanismene utvikles. Det er nå min mening, men jeg ble litt lei på slutten siden jeg spilte litt for ensformig. Det var litt for vanskelig å bruke de forskjellige spells på en fornuftig måte siden alt gikk alt for fort og de fleste monsterne døde for fort. Det ble (så vidt jeg husker) litt for lite strategi og for mye "måk alle styrkene fremover og trykk vilt på en eller annen random magi".

Spellfoce var for all del et friskt pust og et bra spill synes jeg. Har satt stor pris på en del av spillene som kommer fra andre enn de store som Ubisoft og EA. Spellforce, Mount and Blade, og nå i det siste X3 er gode eksempler på litt mindre spill som er veldig bra. Skal vi gå enda lengre ned på skalaen finner vi feks World of Goo og Braid :)

Lenke til kommentar
For at jeg skal plukke det opp igjen (har Spellforce 2 samt begge ekstrapakkene) må spillmekanismene utvikles.

Når kom denne andre ekstrapakken du snakker om?

Eller var det Spellforce 1 du mente?

Uansett, er litt skeptisk til denne ekstrapakken siden Phenomic ikke står for utviklingen.

Satser på at de får lage et lignende prosjekt hos EA nå som de er ferdige med BattleForge.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
For at jeg skal plukke det opp igjen (har Spellforce 2 samt begge ekstrapakkene) må spillmekanismene utvikles.

Når kom denne andre ektrapakken du snakker om?

Eller var det Spellforce 1 du mente?

My bad. Var bare Shadow Wars og Dragon Storm. Jeg mente det hadde kommet to pakker. Det var spillet pluss denne ene pakken jeg tenkte på. Jeg har forøvrig Spellforce 1 også med en pakke eller to.

Uansett så var poenget at selv om jeg likte spillet ble det for ensformig og litt for lite strategisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...