TMB Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvorfor er det så få spill for tiden som kommer med lokal multiplayermodus (splitscreen)? Ingenting er som å samle folk i sofa'n og spille på samme TV *minner fra Halo 1 & 2 * For eksempel alle nye bilspilla har kun 1 player..det er ganske dumt Kommer det til å bli helt ut? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Mulig at de vil at alle skal kjøpe spillet slik at folk kan spille over nettet, noe som ikke skjer. Flere spill (f. eks pure) jeg ikke har kjøpt pga mangel på split screen. Det kan også være at de mener det vil kreve for mye av maskinvaren, men jeg synes bare det er bs siden de kan bare skru ned draw distance, effekter osv, som de gjorde på eldre konsollgenerasjoner. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Slappe utviklere. Dem prioriterer heller coop og multiplayer over Live. 1 Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Live blir mye mer prioritert ja, noe som er litt trist, splitscreen kan være dritmorsomt til tider, men steike så bortskjemt vi har blitt med å kunne spille mp med de store skjermene våre uten å dele de opp. Kunna aldri funnet på å gått på ranked med split screen for eksempel. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 SPlit-screen er bare morsomere enn Online. Pure har ikke jeg heller kjøpt nettopp pga mangel på split-screen. Synd, bare rundt 30% av spillene mine har split-screen 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Savner splitscreen ja så mye morsomt med venner. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har Pure, og tenk hvor kult det hadde vært med split screen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I spill som Pure burde split-screen være et krav. Spill som Gears of War og Halo kan gi oss både to og fire spillere online på samme maskin så vi har det ikke vondt, men det burde vært en større prioritering. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Folk som klager på Pure, skaff dere Motorstorm. Mer variasjon, og råere gameplay 4 player splitscreen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Folk som klager på Pure, skaff dere Motorstorm. Mer variasjon, og råere gameplay 4 player splitscreen. Dette er Microsoft forumet, så det er ikke så lett å bare kjøpe et PS3 spill for oss som har Xbox... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Steike. Med alle konsoller denne generasjonen, ser jeg ingen skille lenger. Beklager. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir nok noe jeg prioriterer når jeg endelig får en ps3 . Problemet er ikke bare at kompiser ikke gidder kjøpe samme spill som meg, dem har jo ikke alle xbox heller. Vi får håpe splitscreen kommer i Pure 2, eller hva nå enn det vil hete. Sammen med f. eks det neste burnout spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå