Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Microsoft hadde sin pressekonferanse idag. Judas! Hva faen liksom? Ekstremt provoserende. En ting om det hadde blitt multikonsoll, men Xboxeksklusiv? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Judas! Hva faen liksom? Ekstremt provoserende. En ting om det hadde blitt multikonsoll, men Xboxeksklusiv? Du er ikke alene om å mene dette: Skjul Jeg hakker ikke på PS3, det er ikke det jeg mener! Jeg vil bare vise at Jorchi ikke er alene om å mene dette... Endret 1. juni 2009 av anolop Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er neppe eksklusivt. De sa aldri "exclusive", og det er da ikke rart de ikke nevner andre plattformer på sin egen pressekonferanse. Slapp av, alle MGS titler som kommer til Xbox kommer nok på PlayStation også. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Metal Gear Sold ER jo Playstation, så det regner jeg også med Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere burde ha rett, hvis ikke skal jeg koke min egen avføring i tarmfett ála Moskva-Marit, og spise den men persille og dijonsennep ... Ehhh ... jeg skal hvertfall ikke bli særlig glad ... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da håper jeg for din del at den kommer til PS3!! Hvis ikke vil jeg har bilder Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er neppe eksklusivt. De sa aldri "exclusive", og det er da ikke rart de ikke nevner andre plattformer på sin egen pressekonferanse. Slapp av, alle MGS titler som kommer til Xbox kommer nok på PlayStation også. Men han karen dukka opp på scena etter at det ble sagt at alt fra nå av er 360-eksklusivt, gjorde han ikke? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jo, men mener bestemt at det kom ti titler (han sa de neste ti titlene skulle være eksklusive) før det kom. De sa aldri eksklusivt mens Kojima var på scenen, og det er nok bevis i seg selv. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå har telleren nådd 0, og ingenting skjer... Hadde håpet det kom opp en side med nyheter jeg nå, men ble litt skuffa http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html# Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jo, men mener bestemt at det kom ti titler (han sa de neste ti titlene skulle være eksklusive) før det kom. De sa aldri eksklusivt mens Kojima var på scenen, og det er nok bevis i seg selv. Tror det kom ti ting etter at han sa det jeg. Square Enix-folka var jo rett før han sa at alt skulle være eksklusivt. Og tror det ble presentert ti ting etter det. Men kan såklart hende jeg tar feil. Jeg kan sjekke en gang jer er mer våken. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde det vært ekslusivt hadde de garantert kastet ordet rundt seg. Det er sikkert som banken. Dette kommer nok til PS3 og. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sjekk nå! http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2009/en/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå