Bare Chrissj Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det KAN være Gray Fox også. Og ifølge Metal Gear-tidslinja så foregår Metal Gear i 1995 og Metal Gear Solid i 2005. Så drakta er langt fra FOR avansert. Man kan komme unna med det. Uansett; jeg har hjernevasket meg selv. Uansett om det er Raiden eller Gray Fox så er det iallefall en prequel til MGS4. Raiden var jo nærmest en robot i MGS4. EDIT: Og så lenge det kan eksistere en krigsmaskin som stabber bortover på to bein kan det eksistere avanserte ninjadrakter også ^^ EDIT 2: Eller kanskje det er en helt ny Snake vi får se? En ny klone? Hvem vet. Eller kanskje vi spiller både som Raiden i fremtiden og som Big Boss i fortiden? Hvem vet? Hideo knows! Endret 27. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hadde ikke Raiden vært der så hadde det vært litt enklere, altså noe om Big Boss etter MGS3 når han ble rouge. men plutselig dukket raiden opp, klin lik som i MGS4... merkelig så ja. jeg har gitt opp, får vente til E3 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Her er rekkefølgen jeg har fått med meg: S/5, E, e(?), E, P, S, 3, R, "Big Boss", "Big Boss". Lenke til kommentar
Amalric Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er nok ikke solidus gitt at han mistet sitt venstre øye... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Beklager, jeg har diskutert feil artikkel, men jeg skal poste det jeg skrev der her: Siden har vært oppdatert de siste dagene med bokstavene/tallene: P-R-C-6-O/0 samt et bilde av en mann og ei jente jeg ikke kjenner... Kan vi tenke oss ord som E3 09, 360 og MGS 5 eller Remake, Prequel av disse bokstavene/tallene?? Er C'n en del av M-I-C-R-O-S-O-F-T, siden vi har både C, R, O og S? Dessuten er det nå 26 timer igjen, det vil si at denne telleren står på null den 2. juni klokken 00:00... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Se nå dere ... En liten lysning, og tallet 8? Eller er det E3? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja merka at sola var fremme og et 8 tall som hyppig kom fram, hva kan det 8 tallet stå for? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som sagt, jeg tror ikke det er 8, men E3 ... Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skal ikke se bort ifra det .. Kanskje litt offtopic, men hvis du ser på den logoen nederst til høyre på siden så kan du se logoen med den reven og hvis du venter litt så blir den endret med et bilde av en maske. Kan det ha en sammenheng eller er det et annet prosjekt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kanskje det er Metal Gear Solid + Oxide. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 OMG, snaue 2 timer igjen. Vi venter i spenning ... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MGS har jo blitt bekreftet til Xbox 360, men det 8-tallet hinter vel til noe annet Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MGS har jo blitt bekreftet til Xbox 360, men det 8-tallet hinter vel til noe annet Når ble det bekreftet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På E3 konferansen til Microsoft. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Huh. Har den vært? Starter ikke E3 i morgen? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 "Oh shit! Hideo Kojima på scenen! Metal Gear Solid: Rising kommer på Xbox 360. Solid Snake er visst ikke med ifølge Kojima. En liten teaser viser Raiden." Hva i svarteste helvete? Betyr det at vi ikke får neste MG til Playstation? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Microsoft hadde sin pressekonferanse idag. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vet ikke... Sony presentasjonene er vel i morra, men Microsoft sin var nå nettopp, og EA sin starter klokken 23:00 i kveld Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Huh. Har den vært? Starter ikke E3 i morgen? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4354&hl= Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva i svarteste helvete? Betyr det at vi ikke får neste MG til Playstation? Lurer på om det kommer til flere plattformer selv. Det virket som om det bare kom til Xbox 360 på konferansen i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå