Gå til innhold

Nytt Metal Gear bekreftet?

Anbefalte innlegg

Det KAN være Gray Fox også. Og ifølge Metal Gear-tidslinja så foregår Metal Gear i 1995 og Metal Gear Solid i 2005. Så drakta er langt fra FOR avansert. Man kan komme unna med det.

Uansett; jeg har hjernevasket meg selv. :p

Uansett om det er Raiden eller Gray Fox så er det iallefall en prequel til MGS4. Raiden var jo nærmest en robot i MGS4.

EDIT: Og så lenge det kan eksistere en krigsmaskin som stabber bortover på to bein kan det eksistere avanserte ninjadrakter også ^^

EDIT 2: Eller kanskje det er en helt ny Snake vi får se? En ny klone? Hvem vet. Eller kanskje vi spiller både som Raiden i fremtiden og som Big Boss i fortiden? Hvem vet? Hideo knows!

Endret av Bare Chrissj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, jeg har diskutert feil artikkel, men jeg skal poste det jeg skrev der her:

Siden har vært oppdatert de siste dagene med bokstavene/tallene: P-R-C-6-O/0 samt et bilde av en mann og ei jente jeg ikke kjenner...

Kan vi tenke oss ord som E3 09, 360 og MGS 5 eller Remake, Prequel av disse bokstavene/tallene?? Er C'n en del av M-I-C-R-O-S-O-F-T, siden vi har både C, R, O og S?

Dessuten er det nå 26 timer igjen, det vil si at denne telleren står på null den 2. juni klokken 00:00... ;)

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra det .. Kanskje litt offtopic, men hvis du ser på den logoen nederst til høyre på siden så kan du se logoen med den reven og hvis du venter litt så blir den endret med et bilde av en maske. Kan det ha en sammenheng eller er det et annet prosjekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...