Gå til innhold

Nytt Metal Gear bekreftet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er nok ikke Gray Fox, bildet er kliss likt Raiden fra MGS4 bortsett fra øynene, Gray Fox ser ikke sånn ut.

dessuten kan det heller ikke være solidus da bildet er kliss likt Big Boss, verken Snake eller Solidus har eye patch.

så Raiden og Big Boss sammen virker helt på trynet, hvis ikke dette er snakk om to spill.

men i Famitsu "intervjuet" sier Kojima aldri Big Boss bare "The emblem on this guy's hat is important"

så kanskje det ikke er Big Boss.

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar
Egentlig ja :) MGS1 og MGS2 syns jeg var de beste før dem sklei ut med historien og innførte for mye Sci-Fi.

Finnes det en samling/oppsumering/sammendrag av historien?

Vet ikke om den ligger oppe på PSN Store fortsatt, men du kunne laste ned en database sak med el timeline for alt som skjer opp til MGS4. Og etter du spiller MGS4 så oppdateres databasen med masse informasjon fra MGS4.

Anbefaler alle som lurer på om man må ha spilt MGS serien før man spiller MGS4 til å i det minste lese bakgrunns historien. MGS4 er en lang konklusjon av hele serien, og jeg vil tro den er rimelig forvirrende for folk som ikke har spilt serien før.

Nok om det, over til teaser siden:

Hadde egentlig håpet at dette slulel være noe annet enn Metal Gear, men bilde av hva vi kan regne med er Big Boss betyr vel at det er noe nytt i serien. Det er mestsannsynlig ikke Solidus som nevnt som en mulighet, siden solidus hadde lapp over motsatt øye.

Regner også med at denne nye oppdaterinegn setter en spiker i kista for alle dere som trodde det var MGS4 til 360 ;)

Men dette kan jo også være en oppfølger til MGO serien, siden den omhandler jo Big Boss sin tid etter MGS3...

Håper uansett det blir et bra spill på en av de store konsollene (ikke noe håndholt skvip), og at historien skjer før MGS4. noe jeg vil anta siden Big Boss ser relativt ung ut fortsatt på det bildet.... hvis det er big boss da... vet jo aldri kanskje dette er Liquidus Snake? :p

Endret av Zulphur
Lenke til kommentar

... med grafikkmotoren til MGS4! Et år på å lage en helt ny motor er i det minste laget. Spennende å leke med tanken for øvrig, dette liker jeg!

Nei, dette var overveldende. Jeg savner sagaen nok som det er, så hva vi har i vente blir utrolig spennende å se. :)

Lenke til kommentar
Som jeg har nevnt på et annet forum tror jeg det er en remake av det originale Metal Gear-spillet som kom på åttitallet en gang.

problemet er bare det at det ser ut som Raiden er der, da stemmer jo ikke det, og drakta han har på seg er alt for high tech for MG1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...