Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sa microsoft eller kojima noe om at det kom eklusivt til xbox 360? Men jeg håper inderlig at det ikke er det. Men hva har bigg boss med Raiden å gjøre? Kommer Raiden til å komme på xbox og bigg boss på ps3? vi får vente å se;P klokka på http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html er heller ikke ferdig:P Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han sa ingenting om at det var ekslusivt til X360 nei.... Lenke til kommentar
eindude Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 ka meine de me dn maskå så dukke opp nere i høyre hjørna då? poppe inn på ein nye sia dr me bare ein maska.... Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som har sett no mer på http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html ?? Trur serveren til konami er litt overbelastet nå ser kunn 00:00:00 og det vanlige bildet... Noen som har fått oppdatert sia? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 nop, får bare "tilkobling misslyktes" Lenke til kommentar
Xabi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Noen som har sett no mer på http://www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html ?? Trur serveren til konami er litt overbelastet nå ser kunn 00:00:00 og det vanlige bildet... Noen som har fått oppdatert sia? Alt er bare helt svart her Edit: Gidder ikke å gå i seng uten å få vite noe mer Endret 1. juni 2009 av Xabi Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 har kommet til denne siden nå: http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2009/en/ Men serveren sliter Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 ja har kommet dit jeg også...men kommer forsatt ikke inn:/ Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 for faen jeg vil også inn!!! Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) tok en screenshot Endret 1. juni 2009 av PederZ Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 nå kom jeg inn:D Lurer på hva som skjer på june 2-4 2009...Kanskje MGS5 til ps3:D? Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Kanskje avsløringer på Sony sin pressekonferanse om hva Mask er? Eller forhåpentligvis MGS5 til PS3 :D Endret 1. juni 2009 av PederZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rimelig ræva side...men mulig ikke alt er oppe å går enda. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 vet noen hva/hvem the "mask" er? er det et helt nytt spill eller noe med metal gear å gjøre? Kan det være the boss som døde i mgs3? Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rimelig ræva side...men mulig ikke alt er oppe å går enda. Mener at denne siden er Konami sin E3 side, de legger vel ut mere informasjon etter pressekonferansen til Sony er ferdig osv Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Kanskje avsløringer på Sony sin pressekonferanse om hva Mask er? Eller forhåpentligvis MGS5 til PS3 :D etter litt googling så ser det ut som det er KUN til xbox360 med Raiden ...bummer for meg som håpet ps3 Men det er forsatt tidlig og si :rolleyes: Endret 1. juni 2009 av foxx85 Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg trur å håper på at det er enda et metal gear/metal gear solid spill som blir annonsert under E3 og at det har noe med Big boss å gjøre. jeg kan ikke skjønne noe annet siden Raiden og bigg boss ikke passer i et og samme spill. Jeg trur MGS rising også kommer til ps3 og ikke kunn til xbox. Microsoft elsker jo å snakke om alle eksklusive spillene de har og kommer til å få, og siden de ikke nevte noe om at mgs rising skulle bli eksklusivt til 360 så trur jeg ikke det blir det. Men det kan hende microsoft har betalt en god slump med penger bare for å få annonsert det før sony:P Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kanskje avsløringer på Sony sin pressekonferanse om hva Mask er? Eller forhåpentligvis MGS5 til PS3 :D etter litt googling så ser det ut som det er KUN til xbox360 med Raiden ...bummer for meg som håpet ps3 Men det er forsatt tidlig og si :rolleyes: Håper Sony slår i bordet og sier at Raiden ikke er xbox360 exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå