Ole Morten Knudsen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Microsoft kommer med ny versjon av sin mediespiller, Zune HD. Spilleren ser utvilsomt lekker ut, men det er usikkert om den kommer til Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Trond Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Denne ser sinnsyk lekker ut. Håper den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Daniel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Helt enig med Trond! Denne ser bra ut! Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg er også enig. Blir spennende å se hvordan denne vil fungere i praksis når den kommer, og om den kommer hit til landet da. Lenke til kommentar
Gjest Daniel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jepp, men om den ikke kommer til landet, så er det vel basicly bare FM-radioen man må gi avkall på hvis man finner på å smugle (i ikke-bokstavelig forstand) en over grensa? Men uansett; jeg kan holde meg med den helt store planleggingen i de få dagene som gjenstår før E3 sparker igang.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må se hvordan den vil kobles opp mot Xbox 360 annet enn Zune-marketplace(tidligere Xbox Live Video-marketplace som knapt nok er tilgjengelig er til lands) før den er aktuell. Hvis den får muligheter for XBLA spill og hauger av intern lagring, gjerne med en fysisk-kontroller add-on for å spille importerer jeg en hvis den ikke kommer hit til lands. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Som den spillavhengige personen jeg er håper jeg på en del av det samme som Laland. Selv om det ikke blir en håndholdt konsoll med mening, har den fremdeles et potensiale til å kunne bli en portabel Xbox Arcade spiller. Det beste hadde selvsagt vært en XBP (Xbox Portable ), men det er jo tross alt ikke en konsoll dette her, så skal ikke vandre for langt off tpoic. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gleder meg virkelig til denne. Høres ut som en drøm å få kunne spille sine arcade spill på vei hjemover på bussen eller midt i skoletimen. For min del håper jeg ikke det blir noe håndholdt spill konsoll, blir som regel for dårlig og for liten til å spille skikkelig på. kommer nok til å kjøpe denne spillerene her uansett vis den har bra med lagrings plass og den er godt egnet til å kunne se film på, surfe på nettet på og sist men ikke minst god å høre musikk på. Får bare håpe prisen ikke blir for stiv. Lenke til kommentar
Gjest Sybill Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ser ikke ut som denne har kamera! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ser ikke ut som denne har kamera! det er bra. er lei av at de skal plasere kamera på omtrent alt. Er ikke noe jeg vil betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg