Gå til innhold

Homoutvidelse til GTA IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Be that as it may, drugiS, det er kjedelig for oss som forbrukere selv om det skjerper konkurransen. Det er godt for industrien, utviklingen og de forskjellige selskapene som er involvert men det er veldig skjeldent eksklusivitet av enkeltprodukter gjør noe godt for sluttbruker.

 

Edit: bare for å ha det sagt, det er såklart veldig bra at MS betaler $50.000.000 for å få disse episodene lagd hvis det ikke fantes planer om å lage dem før de satte pengesekken på bordet, selv om det da blir eksklusivt. Det bidrar jo til at brorparten av brukerne får ekstra innhold til spill. Kan også forsvare det med at dette er noe vi har visst siden E3 2007(2006?), at Xboxen vil få ekstrainnhold.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Samtidig kunne MS heller ha brukt penger på investering i mer ukjente spillutviklere og titler imo. Slik som Sony har gjort de siste åra, selv det virker som de har slutta med dette i det siste.

 

edit: eksklusivitet er ofte = kvalitet da, siden de som hiver pengene til utviklerne er mer interessert i et godt spill for å promotere plattformen, en en rask lansering for å tjene raske penger.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Be that as it may, drugiS, det er kjedelig for oss som forbrukere selv om det skjerper konkurransen. Det er godt for industrien, utviklingen og de forskjellige selskapene som er involvert men det er veldig skjeldent eksklusivitet av enkeltprodukter gjør noe godt for sluttbruker.

I det lange løp vil økt konurranse føre til bedre kvalitet på produktene og dermed lavere pris for sluttbrukeren. Mulig jeg drar det litt ut, men det er i hvert fall grunntanken. Mange mener at USA, som er et land med en klar markedsøkonomi, nå har fått store problemer på grunn av denne økonomiske modellen. Så om det er en bra ting at man har eksklusive spill eller ikke, blir vanskelig å si.

 

Dette merker jeg ble tatt veldig ut av sammenheng. Det var vel mer mine filosofiske tanker som løp løpsk her, ikke er det relevant til artikkelen heller.

Lenke til kommentar
Æsj. Jeg hater eksklusive spill. <_<

Eksklusive spill bidrar til å styrke konkurransen mellom produkter. Det er unektelig positivt i et land som har en viss form for markedsøkonomi.

 

Eksklusive spel skaper ein kunstig konkurranse kor det firmaet med mest penger å hive i retningen av utviklere og reklame selger mest.

 

Hadde spela vore tilgjengelig for alle plattformer på ei lik linje, så hadde me kunnet snakke om konkurranse-styrking fordi då hadde ein virkelig sett hvilke grupper som fokuserer på hvilke spel som kjøper hvilken plattform, osv osv osv, istadenfor denne kor dei disker ut masse cash for å skape eit kunstig behov og etterspørsel for å hente inn nye antall brukere i denne demografien til sin plattform.

Endret av Morghus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...