Gå til innhold

Homoutvidelse til GTA IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Temmelig surt å ha PS3 når alle utvidelsene kommer til x360 .. :(

 

Ja, fordi 360 er jo så jævla dyr så det er jo helt umulig å kjøpe en. 1000kr er bare helt uoverkommelig.

Så vidt jeg vet så kan du ikke få lasta ned og spilt det her med en 1000kroners xbox.

 

Man trenger heller ikke å laste ned dette, kan kjøpes i butikken på fysisk DVD.

Lenke til kommentar

DLC blei lova til PC også.

 

For det første så har eg lite til overs for konsoller. Eg syns det er noke drit om det ikkje er Tekken med gjengen på fylla ein fredagskveld.

 

For det andre så er det nesten ein fornærmelse mot menneskets rasjonalitet og intellekt å hinte til at "lol u gets no dlc lol y not by a xbox lol?" fordi det er så "billig". PC vart lova DLC. Rock* disker ut DLC til xbox fordi M$ disker ut penger til dei, og driter i dei som diska ut penger til PC-versjonen. Ein skal ikkje få slengt i trynet at ein får kjøpe xbox for å spele noke ein vart lova til PC. Tenke seg litt om, vær så snill.

 

For det tredje så sugde/suger(/vil fortsette å suge) konverteringen frå konsoll til PC, og spelet føles som beta, sjøl når ein ikkje treff på noken bugs. F.eks. er det å kjøre bil er noke drit på PC.

 

Så ja, eg er skuffa over Rockstar, og nei, eg kjem ikkje til å kjøpe xbox før det blir mulig å returnere eit 400-700 kroners spel fordi det sugde legemsdeler.

 

Og tittelen på artikkelen var morsom, slutt å syt. Hadde det stått "Sleazy Tony" så kan du banne på at dei hadde skrevet "Slibrig utvidelse til GTA IV" osv osv osv.

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Temmelig surt å ha PS3 når alle utvidelsene kommer til x360 .. :(

 

Ja, fordi 360 er jo så jævla dyr så det er jo helt umulig å kjøpe en. 1000kr er bare helt uoverkommelig.

 

Litt av et svar da .. Ja for en 16 år gammel gutt uten jobb så er 1,5k kroner litt å betale for å få spilt en DLC.

Lenke til kommentar
Temmelig surt å ha PS3 når alle utvidelsene kommer til x360 .. :(

 

Ja, fordi 360 er jo så jævla dyr så det er jo helt umulig å kjøpe en. 1000kr er bare helt uoverkommelig.

 

Er vi sinte fordi folk med PS3 ikke kjøper favorittkonsollen vår? Uff da.

 

Er forresten helt greit for min del å kalle den en "Homoutvidelse". Hadde dere sagt "Bøgutvidelse" eller noe slikt, hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Grunnen til at Rockstar gjør DLCene til GTAIV 360 eksklusive er fordi Microsoft har finansiert dem og betalt store summer for at de skal forbli eksklusive.

 

... Helt til de samler flere av dem i en egen retail-eske og utgir den både til PS3 og PC (jfr. fallout 3).

 

Uh. Feil bruker.

- Zealuu

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Første gang jeg leste om den nye utvidelsen trodde jeg det var en dårlig spøk fre bloggeren. Der tok jeg visst feil. TLAD var jo en fantastisk utvidelse så det holder, og jeg regner med at The Ballad of Gay Tony vil holde samme, om ikke tempo og voldsomhet, men iallefall kvalitet. Om det skulle være noen som ville gi ut en slik utvidelse kunne det ikke være andre enn Rockstar, og jeg elsker dem for det.

 

Angående hele sulamitten med tittelen på artikkelen må jeg nesten bare si at kritikken er litt latterlig. Utvidelsen sitt navn oser av homofilitet, om det er et ord, så jeg skjønner virkelig ikke hva som er problemet med artikkelens navn heller. At enkelte personer fremdeles forbinder ordet homo med noe negativt og nedsettende er ikke resten av oss sitt problem. Det er ikke noe galt i verken å være homofil eller ordet homo, homofil osv.

Lenke til kommentar
Temmelig surt å ha PS3 når alle utvidelsene kommer til x360 .. :(

 

Ja, fordi 360 er jo så jævla dyr så det er jo helt umulig å kjøpe en. 1000kr er bare helt uoverkommelig.

 

Litt av et svar da .. Ja for en 16 år gammel gutt uten jobb så er 1,5k kroner litt å betale for å få spilt en DLC.

 

Men PS3 hadde du råd til? Du kan forresten selge din PS3, kjøpe 360 og begge disse DLC episodene og sikkert ha 2000kr til overs hvis du er så fattig.

 

Er vi sinte fordi folk med PS3 ikke kjøper favorittkonsollen vår? Uff da.

 

Nei, men ganske latterlig å se folk klage over dette igjen og igjen.

Særlig når det har vært kjent lenge før GTA4 kom ut at 360 ville få disse episodene eksklusivt.

 

Blir som om jeg kjøper en 360 og så klager over at jeg ikke kan kjøpe killzone til den.

Lenke til kommentar

Du, tenker du virkelig over hva du sier nå? Hva om Shepard foretrekker Little Big Planet, Uncharted og Heavy Rain framfor Halo, Gears of War og Mass Effect? Da tror jeg han velger PS3 framfor en 360, da en enkel DLC er mye mindre enn hele spill. Hvor ofte hører ikke jeg folk med 360 si "Sukk, jeg vil ha MGS4 til 360!" Ikke at jeg synes det er noe galt i det, da jeg selv hadde blitt frustrert, men det må da være lov til å uttrykke seg om det?

 

EDIT: Angående pris kan det hende han fikk PS3en til jul av foreldrene sine. Altså at han ikke kjøpte den selv. Og det er dessuten irrelevant. Hvis du får valget mellom en PS4 til 1500,- og en Xbox 720 til 3500,- om 3 år, hva ville du da ha valgt?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Du, tenker du virkelig over hva du sier nå? Hva om Shepard foretrekker Little Big Planet, Uncharted og Heavy Rain framfor Halo, Gears of War og Mass Effect? Da tror jeg han velger PS3 framfor en 360, da en enkel DLC er mye mindre enn hele spill. Hvor ofte hører ikke jeg folk med 360 si "Sukk, jeg vil ha MGS4 til 360!" Ikke at jeg synes det er noe galt i det, da jeg selv hadde blitt frustrert, men det må da være lov til å uttrykke seg om det?

 

EDIT: Angående pris kan det hende han fikk PS3en til jul av foreldrene sine. Altså at han ikke kjøpte den selv. Og det er dessuten irrelevant. Hvis du får valget mellom en PS4 til 1500,- og en Xbox 720 til 3500,- om 3 år, hva ville du da ha valgt?

 

Nei, jeg hører ikke ofte at 360 eiere vil ha MGS4. Men jeg har sett mange PS3 eiere være livredd for at det skal komme ut der har det virket som. MGS4 er altfor japansk og nerdete til å ha særlig appell blant 360 eiere. Hvis det kommer så vil det selge elendig, akkurat som MGS2 gjorde på Xbox.

 

Jeg vet godt at han foretrekker sin PS3 og kommer aldri til å selge den for en 360. Akkurat som den jevne nordmann.

Jeg bare påpeker hvor tullete hans økonomi "argument" er. Hvis han virkelig ville ha disse GTA episodene så hadde han klart å få ordnet det og ikke bare klaget på et forum.

Lenke til kommentar
TLAD var absolutt verdt pengene det kostet og regner med at R* vil toppe seg selv med dette. Som jeg nevnte i en annen tråd, så kan Tony bli en hysterisk morsom karakter å spille hvis stemmeskuespillet holder samme klasse og har et like underholdende skript. :)

 

Virker som få har fått med seg hvem man skal spille. Man skal ikke spille Gay Tony! Man skal spille Luiz, som er en av lakeiene til Gay Tony(vi ser han i siste "diamant"-oppdraget, det er han som er faren til dattra du kidnapper).

 

Luiz ser vi også tilfeldigvis når Niko, Packie og de andre raner banken. Det er han som skyter en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...