Gå til innhold

Finalistene i MTB 6-dagers lotteriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Grethe Nilsen

Heidi Harviken og Trond Overn er definitivt mine favoritter!!!! Spreke folk med fornuftig og positiv innstilling til idretten. Heia Ryemixen!!!! Håper dere vinner trekningen.

Lenke til kommentar
Gjest Signe S Stubbrud

Beste kandidatene er uten tvil Heidi og Trond!

Makan til innsats skal du lete lenge etter, de fortjener virkelig å vinne!

Lenke til kommentar
Gjest Eva Marie Målsnes

Kjetil og Vegar er to kjernekarer som bruker utrolig mye av sin private tid på frivillig innsats for barn, ungdom og voksne. Jeg har samarbeidet med de begge i styret i Molde Cykleklubb, og jeg skulle ønske de nå kunne få seg en skikkelig opplevelse som takk for en fantastisk innsats for sykkelsporten i Molde. De er kjempesnille, kjekke og greie gutter:)

Lenke til kommentar
Gjest Eilen M. Blix

Heidi og Trond fortjener å vinne!!! Heidi har en utrolig ståpåvilje, strålende humør og humor som både Rye og Voksenopplæringen i Forsvaret setter stor pris på! De beste anbefalinger fra en kollega!!

Lenke til kommentar
Gjest Gunnar A. Gulliksen

Heidi Harviken og Trond Overn bør jo vinne, her bør det ikke være tvil.

To flotte personer som trenger å bli løftet frem som vinnere, de er jo det!

Lenke til kommentar
Gjest Anita Ulvebne

Heidi og Trond bør vinne!Hva kan man si; en storokse fra Toten og en ung fager kvinne fra Elverum - det må jo bli suksess!

Lenke til kommentar
Gjest Maj E D Vangli

Mine favoritter er Heidi Harviken og Trond Overn.Jeg stemmer på dem og håper dere vinner trekningen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Mathias

Jeg håper Hans Christian og Eskil vinner! De dropper hvertfall å skrive en lang stil om hvor flinke de er til ditt og datt.. enkelt og greit, de liker å trene og det er vel det man skal der..... Heia dere gutter!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...