Gå til innhold

Gullkorn =D

CFD

Anbefalte innlegg

[22:45] @CFD: http://www.sextoysuk.uk.com/frameset.asp?p...eid=5%26catid=3 <--- Ha lyst på

[22:45] @CFD: Seriøst altså. Ville vært evig kult og prøvd

[22:45] +DiKKy: pocketpussy?

[22:45] @CFD: Features multi-speed vibrations and a tight anus. <---

[22:45] +DiKKy: :D

[22:45] Tulkas_: au

[22:46] @CFD: Jeg er ikke den eneste som har lyst og prøve noe slikt. Er mange jeg kjenner som har kjøpt slike ting

[22:46] Tulkas_: nä har ikke jeg prövd ekte vare men höres litt risky ut det der, 240 volt vet du

[22:46] @CFD: Er en butikk 1min ifra togstasjonen i bergen

[22:46] Tulkas_: litt overklokking sä ryker lillemann :D

[22:46] @CFD: LOL!

[22:46] @CFD: Den må vi skrive ned

Ville vært evig morsomt og forsøkt noe slitk. Og jeg VET at det er flere på forumet som også har lyst på og forsøke slike sex leketøy. Er 3 eller 4brukere afaik (Som har sagt det til meg da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var morsomt.. Er ikke min skyld at jeg har dårlig humor til tider. Men dette var morsomt. Kanskje ikke en egen tråd ,men sånn går det når man kjeder seg i sommervarmen. Men slett postene deres da. Så sletter vi posten.

Lenke til kommentar
Ligger ikke denne i helt feil kategori? Trodde det var et kategori som heter Gulkorn? :shrug:

Tror det bare er moderatorer som kan lage tråder i gullkorn, men jeg vet ikke hvor vidt denne tråden kvalifiserer seg til å ligge der.

Lenke til kommentar
"Gullkorn" er åpnet for at brukerne selv kan legge inn der. Jeg gadd ikke drive på lengre selv. :D
Dette skulle du aldri sagt. Nå kommer til å flomme over med dårlig "gullkorn" :grumpy: og til slutt stenger dere helle gullkorn greien

Jeg tviler ikke et sekund.. :-)

Og dessuten holder de jo på å kutte ned på antall kategorier, så kanskje gullkorn blir plassert der de til slutt kommer til å høre hjemme, nemlig søppel?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...