CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 [22:45] @CFD: http://www.sextoysuk.uk.com/frameset.asp?p...eid=5%26catid=3 <--- Ha lyst på [22:45] @CFD: Seriøst altså. Ville vært evig kult og prøvd [22:45] +DiKKy: pocketpussy? [22:45] @CFD: Features multi-speed vibrations and a tight anus. <--- [22:45] +DiKKy: [22:45] Tulkas_: au [22:46] @CFD: Jeg er ikke den eneste som har lyst og prøve noe slikt. Er mange jeg kjenner som har kjøpt slike ting [22:46] Tulkas_: nä har ikke jeg prövd ekte vare men höres litt risky ut det der, 240 volt vet du [22:46] @CFD: Er en butikk 1min ifra togstasjonen i bergen [22:46] Tulkas_: litt overklokking sä ryker lillemann [22:46] @CFD: LOL! [22:46] @CFD: Den må vi skrive ned Ville vært evig morsomt og forsøkt noe slitk. Og jeg VET at det er flere på forumet som også har lyst på og forsøke slike sex leketøy. Er 3 eller 4brukere afaik (Som har sagt det til meg da) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg synes det var morsomt.. Er ikke min skyld at jeg har dårlig humor til tider. Men dette var morsomt. Kanskje ikke en egen tråd ,men sånn går det når man kjeder seg i sommervarmen. Men slett postene deres da. Så sletter vi posten. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 [22:46] Tulkas_: litt overklokking sä ryker lillemann Var det den linjen som trigget lattersenteret ditt? Hmm.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ligger ikke denne i helt feil kategori? Trodde det var et kategori som heter Gulkorn? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ligger ikke denne i helt feil kategori? Trodde det var et kategori som heter Gulkorn? Tror det bare er moderatorer som kan lage tråder i gullkorn, men jeg vet ikke hvor vidt denne tråden kvalifiserer seg til å ligge der. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 "Gullkorn" er åpnet for at brukerne selv kan legge inn der. Jeg gadd ikke drive på lengre selv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 "Gullkorn" er åpnet for at brukerne selv kan legge inn der. Jeg gadd ikke drive på lengre selv. Dette skulle du aldri sagt. Nå kommer til å flomme over med dårlig "gullkorn" og til slutt stenger dere helle gullkorn greien Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 "Gullkorn" er åpnet for at brukerne selv kan legge inn der. Jeg gadd ikke drive på lengre selv. Dette skulle du aldri sagt. Nå kommer til å flomme over med dårlig "gullkorn" og til slutt stenger dere helle gullkorn greien Jeg tviler ikke et sekund.. :-) Og dessuten holder de jo på å kutte ned på antall kategorier, så kanskje gullkorn blir plassert der de til slutt kommer til å høre hjemme, nemlig søppel?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå