User5876321 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 da er streamen min klar! kobla den bærbare til høytalerne og spiller fra den ved siden av denne datan Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Håper på Forza 3 og noe nytt fra Bizarre Studios Uhm, de har annonsert Blur for mange dager siden. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-blur/49957 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Snart bare en time igjen! Håper dette blir bra! Håper på Forza 3 og noen store overraskelser ingen hadde trodd skulle komme! Spillmagasinet kjører visst stream de også forresten. Endret 1. juni 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sitter her å streamer fra ign.com med brodern min (sony-fanboyen Toman85 ). Er masse gameplaytrailere og sånt på skjermen nå, det betyr vel at jeg er klar for streaming hos ign? Kjenner det kribler litt i magen jah Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det betyr at du er klar for action ja, SirKenneth. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har kjøpt IGN Insider og sitter å ser på gameplay trailers selv Godt at den er oppe å går iallefall! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kjenner jeg er spent nå! Håper IGN kan sette igang med noen intervjuer og personer snart, er grundig lei den loopen Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva spilles deres IGN insider i? Min er på 2400KBS (Er det dårlig eller greit eller ) ? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er fint! Har 1130 på denne laptopen, men den som er hooket til tv'n får bare 600. Vurderer å se det på denne og heller bare se den på tv'n senere, men da blir Firefox så ustabilt. Håper Gametrailers.com har en mer ressursvennlig stream. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 OK Ja, tenkte først selv å se den på TVen. Men jeg tenkte var egentlig ikke så veldig nødvendig med tanke på risiko for mer hakking og slikt. Så jeg har lagt meg til i sofaen med bærbar og hodetelefoner Holder i massevis det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ser ut som om det skjer noe på IGN nå. Loopen ble akkurat byttet ut med logoen deres. Nevermind, ny loop. Står fortsatt "Standby" der. Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 The Secret of Monkey Island: Special Edition - Official website - Xbox Live Arcade / PC - Remastered graphics, sound and complete voice over - Switch between new and old graphics with the press of a button - Voice by Dominic Armato Tales of Monkey Island - Created by Telltale games (Sam and Max, Strongbad, Wallace and Gromit) - WiiWare and PC - 5 Episodes Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 IGN suger balle!!! Ikke faan heller om jeg sitter på en annen nettleser enn Opera! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ser ut som om det skjer noe på IGN nå. Loopen ble akkurat byttet ut med logoen deres. Ja, men gikk tilbake til trailere vistnok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ingenting nytt hos gametrailers sin stream? Har ign sin klart nå vertfall, og gamespot som en backup Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Blir spennende dette her. Eneste kjipe var at IGN ikke funket i Opera, så må svitsje mellom nettleserne, men det overlever jeg =) Ligger på 1130 her også. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er klar! Foreløpig bare ein error på lenkja til Gametrailers sin stream. Men håpar det ordnar seg når det nærar seg. Er forsåvidt heilt ubrukeleg at dersom ein ikkje betalar kan ein ikkje køyre fullscreen på IGN sin stream. Endret 1. juni 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er klar! Foreløpig bare ein error på lenkja til Gametrailers sin stream. Men håpar det ordnar seg når det nærar seg.Er forsåvidt heilt ubrukeleg at dersom ein ikkje betalar kan ein ikkje køyre fullscreen på IGN sin stream. Endre Zoom nivået i nettleseren så blir det større Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei, nå tar jeg ingen sjanser. Bruker minilaptopen til å forumere og surfe med mens hovedlaptopen ligger som stream-maskin. Får 1130kbps med den, så klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå