thklinge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ny Xbox? Lanserer MS en ny Xbox er dem stokk dumme. For ikke så lenge siden, begynte dem å tjene penger på 360, etter de høye produksjons kostnadene og penger til RROD garantien. Så trur neppe det blir noen ny Xbox på lenge. MS har tjent penger på hver solgte konsoll siden nov 06, men de blir neppe å annonsere noen ny konsoll i år. Gleder meg mest til Alan Wake, håper også vi får se noe fra I Am Alive og ikke minst: Forza 3! Antar MS viser masse fra Forza 3 ikveld og annonserer release til jul. Da tror jeg de får spillet ut før Gran Turismo 5. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er jo mye mulig at de krymper 360 da. Har jo gått rykter om en sammensmelting av CPUen og GPUen, dette vil jo føre til at man kan spare mye plass på hovedkortet samt kjøling (Microsoft sin sterke side). Dette fører jo også til lavere kostnader og muligheten til at die hard fans kjøper enda en utgave;) Edit skrivefeil Endret 1. juni 2009 av Steinegal Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Om det kommer en X360 Slim så skal jeg ha den Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hva skal dere med miniutgaver av en så søt og fin boks? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 En revidert 360 kunne på mange måter vært et smart trekk av MS. Når de kan designe en helt ny konsoll kan de prioritere kjøling mye mer, slik at de slipper flere RROD'er (i lik grad). Hadde nok kjøpt en jeg også. Noen krav må oppfylles, though. HDMI, nettverksport, kanskje integrert wifi og harddisker/minnekort som er kompatible med de nåværende Xboxene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Unnskyld meg men hva skal dere med en ny xbox hvis dere allerede har en som fungerer helt fint ? Høres litt ut som å hive ut penger av vinduet for min del, hadde jo hatt lyst på en slik, men ville ikke hatt to xboxer i huset. Uansett så vil det vel være litt begrenset for hvor mye de kan forminske den, siden den må vel fortsatt være like "høy" og lang som harddisken som skal settes på. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 15, 16, 17, 18, 19. Er vel mer enn et par timer igjen. Edit: Har forøvrig satt opp en dedikert maskin for å streame og vise bildet på tv'n. Dette blir så bra! Joda, forsåvidt Det er noen timer, men timene flyr fort! 3-4 nå Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lurer på å handle inn IGN Insider for kveldene fremover altså , vil tro man er sikret noenlunde stabil streaming da. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere har fått med dere dette? Xbox just moved up its briefing start to 10:25 am tomorrow due to a very special last-minute surprise. http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213 Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan jo alltids selge den gamle da;) Kanskje de slenger inn blu-ray når de først er i gang (for film ikke spill da) Blir uansett spennende å se:D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Prequel Halo spill, som jeg har håpt på ganske lenge ? Observante lesere av forumet hos «Halo»-guruene Bungie oppdaget i dag at søkefunksjonen lot dem søke i to helt nye sub-foraer. Et til «Halo: ODST», som vi allerede vet av, og et til «Halo: Reach». http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/0...lo%C2%BB-spill/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Dere har fått med dere dette? Showet starter 5 minutter tidligere... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere har fått med dere dette? Showet starter 5 minutter tidligere... Yup! Må huske å starte opp stream 5 min tidligere da vettu Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere har fått med dere dette? Showet starter 5 minutter tidligere... Yup! Må huske å starte opp stream 5 min tidligere da vettu Det har bare blitt nevnt 5 ganger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Oki... For lat til å søke akkurat nå Menmen, care. Blir spennende å se hva de har på lur til slutten Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Unnskyld meg men hva skal dere med en ny xbox hvis dere allerede har en som fungerer helt fint ? Høres litt ut som å hive ut penger av vinduet for min del, hadde jo hatt lyst på en slik, men ville ikke hatt to xboxer i huset. Er greit å ha to. Hvis du skal spille online mot hverandre i samme hus på to skjermer f.eks Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har nå oppdatert linkene til IGN, G4 og Gamespot i OP nå. De skal peke rett mot streamingen nå. G4 sin er ikke aktiv ennå, men peker mot riktig sted. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Håper på Forza 3 og noe nytt fra Bizarre Studios Endret 1. juni 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://twitter.com/geoffkeighley/status/1991570121' Se her ja! MS viste flere multiplattform titler på E3 ifjor, ser ut som om MW2 blir en sentral del i år. Kan også nevne denne: http://twitter.com/geoffkeighley/status/1991858673 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sony trekker den lengste ja, herlig! Håper virkelig det blir annonsert Crackdown 2. Så kan dem gjerne vise noe for den neste pakken til GTA IV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå