Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Ny Xbox? Lanserer MS en ny Xbox er dem stokk dumme. For ikke så lenge siden, begynte dem å tjene penger på 360, etter de høye produksjons kostnadene og penger til RROD garantien. Så trur neppe det blir noen ny Xbox på lenge.

 

 

MS har tjent penger på hver solgte konsoll siden nov 06, men de blir neppe å annonsere noen ny konsoll i år.

 

Gleder meg mest til Alan Wake, håper også vi får se noe fra I Am Alive og ikke minst: Forza 3! Antar MS viser masse fra Forza 3 ikveld og annonserer release til jul. Da tror jeg de får spillet ut før Gran Turismo 5. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo mye mulig at de krymper 360 da.

Har jo gått rykter om en sammensmelting av CPUen og GPUen, dette vil jo føre til at man kan spare mye plass på hovedkortet samt kjøling (Microsoft sin sterke side). Dette fører jo også til lavere kostnader og muligheten til at die hard fans kjøper enda en utgave;)

 

Edit skrivefeil

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

En revidert 360 kunne på mange måter vært et smart trekk av MS. Når de kan designe en helt ny konsoll kan de prioritere kjøling mye mer, slik at de slipper flere RROD'er (i lik grad). Hadde nok kjøpt en jeg også. Noen krav må oppfylles, though. HDMI, nettverksport, kanskje integrert wifi og harddisker/minnekort som er kompatible med de nåværende Xboxene.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg men hva skal dere med en ny xbox hvis dere allerede har en som fungerer helt fint :p ? Høres litt ut som å hive ut penger av vinduet for min del, hadde jo hatt lyst på en slik, men ville ikke hatt to xboxer i huset. Uansett så vil det vel være litt begrenset for hvor mye de kan forminske den, siden den må vel fortsatt være like "høy" og lang som harddisken som skal settes på.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg men hva skal dere med en ny xbox hvis dere allerede har en som fungerer helt fint :p ? Høres litt ut som å hive ut penger av vinduet for min del, hadde jo hatt lyst på en slik, men ville ikke hatt to xboxer i huset.

 

Er greit å ha to. Hvis du skal spille online mot hverandre i samme hus på to skjermer f.eks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...