LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ohhh...Crysis 2 på konsoller kommer til å bli bra! Like greit å selge hele gaming pc min snart... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du glemmer at Crysis 2 vil bruke CryEngine 3. Den er langt mer skalerbar og optimalisert. Vi så den enorme forskjellen mellom Crysis og Warhead. Kjører din PC Crysis Warhead godt tviler jeg ikke på at Crysis 2 vil kjøre bra også. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ohhh...Crysis 2 på konsoller kommer til å bli bra! Like greit å selge hele gaming pc min snart... Jeg solgte min monsterpc for 1 måned siden da jeg aldri brukte den, brukte den kun til msn og internett. Er da ikke vits å ha den, og spilte ikke igjennom Crysis eller Crysis Warhead, spilte vel bare dem to tilsammen 6 timer, og det er ikke bra nok.. Blir fort repetivt!!! Dette er bra for min del da jeg har 37" FULLHD og hjemmekino skal nyte Crysis 2 på!! Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 bra tiltak, så slipper jeg å lete rundt 5min før det begynner, det skjer altid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Anbefaler folk å være på fra 18:00 og utover. Blir garantert utrolig mye trafikk, å da gjør det ikke noe å ha streamen klar uten å måtte se på bufring i halvannen evighet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor finner jeg GT tin stream? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://www.gametrailers.com/e3/ Der, regner jeg med. Ser ut som om det er litt trafikk der allerede. Kommer til å streame både IGN og GT samtidig, ser IGN streamer i 1130kbps, så har litt å gå på. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Når en direkte link til streamingen blir tilgjengelig skal vi oppdatere linkene i OP. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Her er GT sin stream, ihverfall der den kommer til å komme. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Sikker på at det ikke er der de kommer til å havne når showet er over da? Regner uansett med at de har en stream igang om et par-tre timer i god tid før konferansen. Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://twitter.com/geoffkeighley/status/1985201213 Xbox just moved up its briefing start to 10:25 am tomorrow due to a very special last-minute surprise.about 13 hours ago from web Geoff Keighley hm? Er det E3 showet me ventar på, eller..? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det har blitt nevnt et par ganger nå, og ja, det er det vi venter på. Fire timer og tre kvarter så er vi igang ^_^ Edit: Major Nelson gjør seg klar nå. http://twitter.com/majornelson/status/1990814510 Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Joystiq skal sikkert ha live blog:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Sitter og gleder meg som et barn nå, men siden jeg klarte å forsove meg i dag (til 14:30) er jeg ikke sikker på om jeg rekker å få med meg starten. Flott om noen moderatorer kunne oppdatere førsteposten med linker for meg, da jeg sannsynligvis ikke vil rekke å gjøre det i forkant av showet. Jeg kan gjerne fortsette når det har startet, men jeg rekker ikke noe "forarbeid". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Da er en egen pc koblet til flatskjermen her på rommet. Ja nå skal det bli konferanse i kvell Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://www.joystiq.com/2009/06/01/ea-cryte...box-360-ps3-pc/ kommer sikkert til å bli samtaleevne allerede idag! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå nærmer vi oss med stormskritt..Par timer igjen bare Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 15, 16, 17, 18, 19. Er vel mer enn et par timer igjen. Edit: Har forøvrig satt opp en dedikert maskin for å streame og vise bildet på tv'n. Dette blir så bra! Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå