Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konamixx: Nei, jeg er helt enig. Synes også den var morsom, og mtp. at det er en kommentar, har den fått unødvendig mye pes. Fremstår vel spesielt som lavmål når x antall brukere fra dette forumet hopper inn på Spillverket sitt forum og skriver at TEK.no/Spillverket er lavmål/elendig/har tapt seg enormt siden gamer stakk.

 

Det jeg derimot synes er dårlig, er for det første at Spillverket ikke har en seriøs artikkel om Microsoft sin konferanse i tillegg, er vel derfor de får mange av reaksjonene. Samtidig synes jeg det at han la seg på samme linje som i selve artikkelen når han svarte i kommentarfeltet, bare ble dumt, med Forza 3-svaret som det desidert pinligste.

 

Nuvel, for å være litt saklig i forhold til tråden:

Synes det var en fin lineup fra Microsoft. Det mest spennende for min del, var uten tvil Crackdown 2, Forza 3 og Left For Dead 2. Digget det første Crackdown-spillet, og hvis de klarer å gi oss mer av det samme med litt oppgraderinger her og der, er jeg gulle fornøyd. Også herlig å konstatere at de implementerer dashboard view i Forza 3, veldig etterlengtet for oss som liker å spille bilspill med ratt.

 

Har hatt ståltro på Alan Wake siden det først ble annonsert, men etter å ha sett gameplay-videoen, ble jeg skeptisk. Fikk litt inntrykk av at det legger seg på en "Hoho, ut for å slakte zombier, samtidig som jeg prøver å få tilbake min elskede som er kidnappet"-linje. Ingenting ville glede meg mer enn å ta feil på det punktet, og har et håp om at det skal være litt dypere og gi oss en litt mer engasjerende historie enn som så, men ble som sagt litt skeptisk etter å ha sett den videoen.

 

Skjønner selv ikke det enorme oppstyret rundt Halo og MGS, så de får du billig for min del. Likevel respekterer jeg selvsagt at det finnes en god del folk som holdt på å komme på seg selv når de ble annonsert.

 

Ellers har jeg fått med meg gameplay-videoen fra CoD: MW2, og det virka jo helt greit. Singleplayer-delen ser like scripta og lineært ut som det første, og siden jeg heller ikke er så sykt fan av multiplayeren(skyt meg), står jeg nok glatt over.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var en kjempebra kommentar som spillverket hadde. Det er da ikke deres skyld hvis ikke leserne ikke skjønner hva en kommentar går ut på. Hvis de er skyldige i noe, så er det i å ha overvurdert sine lesere. Men herregud, hvem man burde da kunne anta at folk ville gjenkjenne ironi og at de hadde litt kunnskap om sjangeren. Men men, mange gamere tror jo at spillanmeldelser skal og kan være 100% objektive.

 

Kanskje ikke det lureste å være ironisk når man svarer tilbake leserne, men det er genial underholdning og til en viss grad fortjente de det. Jeg mener at kommentaren ikke var ment så høytidelig og da kan man tillate seg det samme når man svarer leserne.

 

Slike kommentarer er det alt for lite av i spilljounalistikken og jeg skulle gjerne ha sett tilsvarende saker her på gamer.no.

 

Edit: Nå ligger ute en kommentar om Nintendo også. Den er i samme stilen, men han har moderert seg litt.

Endret av Foucault
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...