Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En litt "spesiell" E3 reportasje (om MS)....

 

http://www.spillverket.no/artikler/microso...sentasjon/70053

 

Kommentarfeltet er også nødvendig å få med seg :rolleyes:

 

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Herlig, spesielt når Trygve svarer i kommentarfeltet, jeg datt av stolen :D :D

 

EDIT: Og hvis det ikke var klart, jeg ler av artikkelen, ikke med den. :)

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar
De med dårligere linje får vel bare leie i en annen oppløsning, buffre eller få en lavere bitrate. Kan ikke tilfredstille alle hele tiden.

Hurra! Da får dem slutte å reklamere for 1080P med direkte streaming om det krever det beste nettet i Norge for å få det til. Selv sliter jeg noen ganger med Youtube HD. Sitter med 20mbit linje fra Nextgentel. Så dette blir morsomt.

 

Angående den "artikkelen" (er kommentar) fra spillverket så trur jeg på ingen måter skribenten prøvde å være seriøs heller. Det håper jeg folk skjønte etter undertittelen bare.

Lenke til kommentar
Hurra! Da får dem slutte å reklamere for 1080P med direkte streaming om det krever det beste nettet i Norge for å få det til. Selv sliter jeg noen ganger med Youtube HD. Sitter med 20mbit linje fra Nextgentel. Så dette blir morsomt.

De kan da reklamere for det så mye de vil om de kan tilby det! Flaskehalsen er her hos forbruker, og husk, her snakker de til hele verden! Det blir tilgjengelig i Norge også men tjenesten er ikke sterkere enn det svakeste ledd. 1080p direkte streaming blir tilgjengelig for dem med nettverksmuligheter for det. Hvis ikke kan en også si at det er for dumt med biler som kan gå i over 100km/t fordi det er fartsgrensen i Norge.

Lenke til kommentar
Selv sliter jeg noen ganger med Youtube HD. Sitter med 20mbit linje fra Nextgentel.

Youtube er ikke optimalt å kjøre HD fra, dette er youtube sin feil/problem så dette har ikke med linjen din å gjøre. Jeg kjører enkelte ganger HD fra youtube, problemtfritt, å jeg har bare 10 mbit linje =)

@ Spillverket´s artikkel - forferdelig bare, uff...

Lenke til kommentar

Her kan det hende dem reklamerer for noe som ikke er mulig i Norge. Det er da for søren meg fullt mulig å kjøre over 100km/t er det ikke? Hvertfall de årene jeg har kjørt bil. Du veit vi har * slike tegn? Der kunne det godt stå hvilken land som ikke har nok båndbredde til direkte streaming i 1080P for eksempel. Dette får jeg som sagt ta en nærmere titt på.

Lenke til kommentar
Kanskje fordi det står at det er en kommentar? Alle dere burde da klare å se det!

Jeg tolker dette som Spillverkets dekning av E3 helt til det kommer en ordentlig artikkel som beviser meg feil. Forhåpentligvis tar jeg feil.

 

Bebeluv, ja, det er mulig å kjøre i over 100km/t, men det er ikke lovlig, ergo, en flaskehals. Slik som internettlinjen din. I teorien blir alle de ekstra kreftene i biler og kjøretøy ubrukelige til annet enn å holde det momentumet i bakker, som ikke er en problemstilling med internettlinjer (buffring måtte det være, isåfall). Finnes nok dem med linjer til å streame i full HD her i Norge også, og det er da ikke Microsoft's feil hvis du ikke har det. Da får du rett og slett ta til takke med det nest beste - bare det at du ikke kan bruke det beste betyr ikke at det ikke er tilgjengelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...