Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd :). (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.)

 

Tror det ikke er noen her som jeg har sett som er ute etter at 1 merke skal "vinne"...vi bare påpeker ting som vi undrer på bare. Som sagt så er jeg imponert over MS sin pressekonferanse og jeg håper Sony er like flinke til å implimentere nye bruksområder som Microsoft skal gjøre.

 

Og det er vel ikke til å skyve under teppet at Sony og Microsoft sloss om ære og berømelse i disse dager, software messig var MS suveren idag men lite ekslusive spill synes jeg til å være en E3 konferanse.

 

Imorra er en ny dag og to andre giganter Sony og Nintendo skal ut i ilden, det er en artig tid å være gamer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kommer det til å koste penger for å se på 1080p streamene?

 

Edit: Noe mer enn gold medlemskap.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Ja, kan ikke gi bort filmer "gratis". Men konge å kunne streame filmer instant! I HD! Full HD!

 

Men suksessen avhenger litt av når filmene kommer dit. For eksempel er det helt genialt om jeg kan se Lost i HD på xbox'en dagen etter at det har vært på TV i USA, men hvis jeg må vente til TVNorge har vist episoden, så er jeg mer skeptisk. Det samme med filmer: Hvis jeg har brukt svimlende summer på hjemmekino, så vil jeg ikke måtte vente på at kinoene får sin tur, så filmutleie og filmsalg, så TV, så xbox så jeg endelig får sett en film jeg venter på. Filmbransjen burde forstå at sikkert halvparten av oss med 360 vet hvordan vi kan få tak i den samme filmen i 1080p svært tidlig i prosessen på andre vis, så hvis de skal bekjempe piratvirksomheten må de gjøre det så tilgjengelig som mulig. 2 måneder etter kinovisninger, så burde det være tilgjengelig på xbox. Da skal til og med jeg bruke tjenesten, så lenge det er så god kvalitet som jeg håper. 1080p sier jo lite om hvor komprimert bilde og lyd egentlig er, det sier bare noe om oppløsning.

Lenke til kommentar
All in all, I found Project Natal to be quite refreshing. It's nowhere near the gimmicky device I originally took it for and the fact that it works already on a retail Xbox 360 (Burnout was running on an "out of the store" model, no debugs or special systems required) says a lot about its current stage of development.

 

LINK

Lenke til kommentar
Ja, kan ikke gi bort filmer "gratis". Men konge å kunne streame filmer instant! I HD! Full HD!

Korleis vil streaming av HD materiale gå hjå dei som framleis sitt med ADSL oppkopling? Av dei i Noreg som har internett i heimen trur eg at i overkant av 60% framleis har DSL linje. Og då snakkar eg i frå 2-5 mbit. ADSL2+ er lite utbredt.

 

Eg sjølv har fiber på 10mbit, men ser ikkje for meg streaming av 1080p uten dowload/delay .. Blir spanande å sjå korleis dei har tenkt å løyse dette.

Lenke til kommentar

De har tenkt å løse det slik.

 

 

 

YOU CAN INSTANTLY VIEW 1080P ON YOUR XBOX 360*

 

 

 

*Only if you have a broadband connection with a minimum of 8mbit downstream

 

 

Men det er jo ganske så forståelig når infrastrukturen ikke er laget for 1080p streaming. Men på papiret ser det jo bra ut, og det er det MS ønsker i kampen mot Sony.

 

Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd :). (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.)

 

Tror det ikke er noen her som jeg har sett som er ute etter at 1 merke skal "vinne"...vi bare påpeker ting som vi undrer på bare. Som sagt så er jeg imponert over MS sin pressekonferanse og jeg håper Sony er like flinke til å implimentere nye bruksområder som Microsoft skal gjøre.

 

Og det er vel ikke til å skyve under teppet at Sony og Microsoft sloss om ære og berømelse i disse dager, software messig var MS suveren idag men lite ekslusive spill synes jeg til å være en E3 konferanse.

 

Imorra er en ny dag og to andre giganter Sony og Nintendo skal ut i ilden, det er en artig tid å være gamer!

 

Eneste som vinner E3 er jo vi gamere! Sinnsykt mye digg som blir vist hvert år :D

Lenke til kommentar
Performance Designed Products LLC announced today it will showcase Squeeballs, the world's first motion for the Xbox 360, at this year's E3 expo. The game comes bundled with Gametrak Freedom, the first motion-control system for the Xbox 360. The company confirmed Squeeballs bundled with Gametrak Freedom will be released in October.

 

LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...