Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Istedenfor å bare legge til "hundreogsnørrogførti" linker man må trykke på og bruke kjempelang tid på å gå igjennom? Problemet er bare det at ingen tror på en forumbruker og vil alltid ha en eller annen link til en eller annen side. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Istedenfor å bare legge til "hundreogsnørrogførti" linker man må trykke på og bruke kjempelang tid på å gå igjennom? Problemet er bare det at ingen tror på en forumbruker og vil alltid ha en eller annen link til en eller annen side. Jeg lover å tro deg (selv om du tror på zombier ) Endret 1. juni 2009 av mhm. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du er ingen vanlig forumbruker, du er Lakus. Alle tror da på Lakus. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Håper Gamer.no kommer med en oppsummering Noe de også gjør eller? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Ikke alle er like nerder som oss vet du, KroSjefen Marynowski har oppsumering på ITavisen forresten, ikke verdens beste side, men likevel.... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men det blir likavel feil å velge tippeliga runde framfor e3 konferansen som er 1 gang i året.. og så i tillegg sei det på forumet banning i kyrkja ftw Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Håper Gamer.no kommer med en oppsummering Noe de også gjør eller? Mener at TST har sagt de vil komme med en oppsummering. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mhm, du har faktisk litt rett, dessverre Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Ikke alle er like nerder som oss vet du, KroSjefen Marynowski har oppsumering på ITavisen forresten, ikke verdens beste side, men likevel.... Stoler vel heller på en random forumbruker enn ITavisen faktisk... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det kommer sikkert oppsummeringer rundt på alle verdens spillsider. Ingen grunn til panikk. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Finnes en oppsummering her på gamer.no også nå.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Da slapp jeg å skrive en oppsummering likevel. Hadde akkurat skrevet den første setningen Microsoft skal ha kudos for alt de har kommet med i dag, og jeg gleder meg til å se mer av alt i dagene fremover. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Lakus; hvorfor ikke bare tegne oppsummering: Nintendo og Sony skal ha mye bra for å toppe hva Microsoft gjorde i kveld. Endret 1. juni 2009 av Hawko Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Lakus; hvorfor ikke bare tegne oppsummering: Nintendo og Sony skal ha mye bra for å toppe hva Microsoft gjorde i kveld. Akkurat det er det vel flere her som har stussa litt over...var det virkelig så bra? Altså jeg synes pressekonferansen var meget bra med tanke på dem nye software mulighetene X360 får, men om vi tenker spill og kun spill så var det ikke mye X360 ekslusive spill som var noe for eiere av dem andre konsollene å begynne å svette over med untakk av et par stk. Så jeg stiller med undrens til hvorfor MS får så "mye" skryt..? Endret 1. juni 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 De får mye skryt fordi det var veldig mye å godte seg over og lite tall. De hadde ikke verdens største lineup av titler, men de hadde store oppdateringer ellers. Natal, HD video og X360 spill on-demand, Peter Molyneux sitt prosjekt og last.fm f.eks var veldig imponerende nyheter, og er noe som mange av oss har ventet på lenge. Jeg tror at E3 i år reiser seg fra asken og at SOny sin konferanse vil bli minst like god. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lakus; hvorfor ikke bare tegne oppsummering: Nintendo og Sony skal ha mye bra for å toppe hva Microsoft gjorde i kveld. Akkurat det er det vel flere her som har stussa litt over...var det virkelig så bra? Altså jeg synes pressekonferansen var meget bra med tanke på dem nye software mulighetene X360 får, men om vi tenker spill og kun spill så var det ikke mye X360 ekslusive spill som var noe for eiere av dem andre konsollene å begynne å svette over med untakk av et par stk. Så jeg stiller med undrens til hvorfor MS får så "mye" skryt..? Deler samme oppfatning. For oss som kjøpte konsollene for spela sin del så vart det ikkje såå mykje og gape over. Vertfall ingen nye iper. Noko bra var det(FM3, MW2,SCC,AW), men eg trur sony kjem med fleire nye ipear.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd . (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.) Endret 1. juni 2009 av Thomas Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd . (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.) har du ingen forkortelse for crackdown 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå