Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istedenfor å bare legge til "hundreogsnørrogførti" linker man må trykke på og bruke kjempelang tid på å gå igjennom? :)

Problemet er bare det at ingen tror på en forumbruker og vil alltid ha en eller annen link til en eller annen side.

Jeg lover å tro deg :) (selv om du tror på zombier :p )

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^

Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde :p

 

da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer :)

Ikke alle er like nerder som oss vet du, KroSjefen ;)

 

Marynowski har oppsumering på ITavisen forresten, ikke verdens beste side, men likevel.... :)

Lenke til kommentar
Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^

Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde :p

 

da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer :)

Ikke alle er like nerder som oss vet du, KroSjefen ;)

 

Marynowski har oppsumering på ITavisen forresten, ikke verdens beste side, men likevel.... :)

 

Stoler vel heller på en random forumbruker enn ITavisen faktisk...

Lenke til kommentar
Lakus; hvorfor ikke bare tegne oppsummering:

 

 

Nintendo og Sony skal ha mye bra for å toppe hva Microsoft gjorde i kveld.

 

Akkurat det er det vel flere her som har stussa litt over...var det virkelig så bra? Altså jeg synes pressekonferansen var meget bra med tanke på dem nye software mulighetene X360 får, men om vi tenker spill og kun spill så var det ikke mye X360 ekslusive spill som var noe for eiere av dem andre konsollene å begynne å svette over med untakk av et par stk.

 

Så jeg stiller med undrens til hvorfor MS får så "mye" skryt..?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

De får mye skryt fordi det var veldig mye å godte seg over og lite tall. De hadde ikke verdens største lineup av titler, men de hadde store oppdateringer ellers. Natal, HD video og X360 spill on-demand, Peter Molyneux sitt prosjekt og last.fm f.eks var veldig imponerende nyheter, og er noe som mange av oss har ventet på lenge. Jeg tror at E3 i år reiser seg fra asken og at SOny sin konferanse vil bli minst like god.

Lenke til kommentar
Lakus; hvorfor ikke bare tegne oppsummering:

 

 

Nintendo og Sony skal ha mye bra for å toppe hva Microsoft gjorde i kveld.

 

Akkurat det er det vel flere her som har stussa litt over...var det virkelig så bra? Altså jeg synes pressekonferansen var meget bra med tanke på dem nye software mulighetene X360 får, men om vi tenker spill og kun spill så var det ikke mye X360 ekslusive spill som var noe for eiere av dem andre konsollene å begynne å svette over med untakk av et par stk.

 

Så jeg stiller med undrens til hvorfor MS får så "mye" skryt..?

 

Deler samme oppfatning. For oss som kjøpte konsollene for spela sin del så vart det ikkje såå mykje og gape over. Vertfall ingen nye iper. Noko bra var det(FM3, MW2,SCC,AW), men eg trur sony kjem med fleire nye ipear..

Lenke til kommentar

Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd :). (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.)

Endret av Thomas
Lenke til kommentar
Vel, jeg bryr meg ikke om at en av merkene skal "vinne" E3, litt merkelig innstilling egentlig. Det jeg derimot bryr meg om er at jeg så mye interressant der, MW2 er allerede et sikkert kjøp, og er og rimelig sikker på at jeg skal ha meg AW, SC:C, H:ODST, og Crackdown 2 når det kommer. Kanskje L4D 2 også. Derfor er jeg fornøyd :). (Riktignok så så også Milo / Natal demoen ganske imponerende ut, det skal de ha.)

har du ingen forkortelse for crackdown 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...