nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MP? Market Place Det skal vel komme ett nytt ratt til 360`en med clutch greier meiner eg? Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hvor finner man EA sin presse konfersane? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) MP? meinte sikkert market place;) EDIT: fekk rett der ja Endret 1. juni 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hvor finner man EA sin presse konfersane? http://e3.gamespot.com/press-conference/ea-e3/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 MP? Market Place Det skal vel komme ett nytt ratt til 360`en med clutch greier meiner eg? Ikke så det jeg har fått med, men viss det hadde kommet så hadde jeg ikke kjøpt det. Da hadde jeg brukt 5000kr bare på 2 ratt... Får vel holde med MS sitt ratt som virkelig er underlegent iforhold til G25 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er en av tingene som burde forbedres ja. Hvis du har "voksen account", kan du velge å laste ned fra xbox sin hjemmeside også btw. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Avatars Whitten reiterated that game-related avatar items are forthcoming. They'll fall into two categories--costumes and props--that will be more elaborate than the current clothing options. He showed a full set of Halo ODST armor as a full costume, and some props like cheerleader pom poms and a remote-control miniature Warthog as bonus items you can dress up your digital self with. Predictably, an avatar clothing marketplace is also on the way that will sell avatar stuff at prices ranging from free to "slightly more than free." http://www.giantbomb.com/news/microsoft-sh...-costumes/1358/ Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^ Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forresten, dette her avatar-bilspill greiene de viste, var det gratis? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 IGN har en liten preview på Splinter Cell: http://xbox360.ign.com/dor/objects/902601/...ast_052909.html Gleder meg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forresten, dette her avatar-bilspill greiene de viste, var det gratis? Yup. Sikkert bare for betalende xbox live kunder da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Forresten, dette her avatar-bilspill greiene de viste, var det gratis? Jepp. Håper at det ligner på Trackmania. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Får jeg oppsumering etter det da? Var uansett verdt det, 0-3 og 3 poeng Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Får jeg oppsumering etter det da? Var uansett verdt det, 0-3 og 3 poeng og sogndal vandt 3-0 , øverst på tabellen no du kan sjå heile e3 konferansen på gametrailers trur eg Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forresten, dette her avatar-bilspill greiene de viste, var det gratis? Jepp. Håper at det ligner på Trackmania. Til å være gratis så det ikke så dårlig ut. Fikk litt Trackmania/Road Runner feeling av spillet Skal nok prøves! Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skjul Går det ikke ann å få en oppsumering a? ^^Var viktigere for meg å få med meg ukens tippeligarunde da kan du sette deg i skammekroken i 4 timer Får jeg oppsumering etter det da? Var uansett verdt det, 0-3 og 3 poeng og sogndal vandt 3-0 , øverst på tabellen no du kan sjå heile e3 konferansen på gametrailers trur eg Joa, men nå skal jeg legge meg.Jobb i morgen og greier Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Driver å legger til inker i førstepost, så om noen vet om noe nytt ifra Microsoft eller har linker til noe som ikke allerede har en link i førstepost; rop ut. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Driver å legger til inker i førstepost, så om noen vet om noe nytt ifra Microsoft eller har linker til noe som ikke allerede har en link i førstepost; rop ut. Vil det si at du fikser en oppsumering? Om det er tilfelle kan du vel skrive en? Istedenfor å bare legge til "hundreogsnørrogførti" linker man må trykke på og bruke kjempelang tid på å gå igjennom? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Håper veldig at noen kan lage en oppsummering jeg også. Jeg fikk ikke med meg showet, og jeg interesserer meg ikke nok til å ødelegge døgnrytmen og morendagen på å se hele greia i reprise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå