Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? :huh:

enig!

var lite å hoppe i taket for. Dette topper sony håper eg. Men kvar sin smak, nokon liker kansje å stå og lolle framfor tven..

er ikke nødvendigvis bare det å hoppe foran tv, men det opplegget med stemmekontroll, gjenkjenning av ansiktet osv. det er sci fi i dag. håper bare de tar det et steg lengre og at det virker på pc

Lenke til kommentar
TVshowa og filmene til Xbox Live er ikke netflix. Ikke glem det, skulle ønske vi hadde netflix muligheten i Norge.

NETFLIX har jeg brukt i Norge i mange måneder.......Fant meg et lite smutthull

Det tror jeg MANGE her vil høre litt mer om...

Var rimelig enkelt siden det var gjennom PC, filmer legges til på xbox 360, der brukte jeg hotspot shield som proxy så jeg ble amerikansk og fikk regga meg en netflix konto og legge til norsk visa var ikke noe problem . får også en 14 dagers trial først

så logget jeg på min US konto på 360, så valgte jeg min xbox live gold konto fra Norge , når jeg startet netflix

Hadde full glede av netflix fra dag 1, helt til noen få uker siden, da hadde vist netflix våknet og mine filmer på 360 ville ikke starte, fikk bare du er "ikke fra usa region"

Men hadde det veldig gøy så lenge det varte, ikke noe lagging og filmer og serier startet raskt :D

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Jeg likte ikke det med Modern Warfare 2 der med snøscooterene, så ut som du skyter automatisk aka autoaim, jeg vil aime der selv :p

Og MW2 skuffet på lydnivået på våpnene, vare bare dem samme lydene om og om igjen, ikke bra

Men intensiteten var heftig!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Poeng systemet gjør også kjøpeprosessen en smule raskere, hvis man har kjøpt inn mye poeng på en gang.

Doh, hadde jo vært mye raskere om man ikke måtte kjøpe poeng i det hele tatt.

Ja, men det å betale med poeng går litt raskere enn å kjøpe poeng altså :p Synes det er mange andre viktigere ting med xbox dashboard osv de kan forbedre.

Fikk forresten noen tanker i hodet mitt nå om spillrunder i uno på xbox live hvor avatarene står og hip-thruster hverandre...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Lakus: Jeg lo, men er helt enig. Har vi fått metal gear på iphone enda btw?

edit: men gameplayet i metal gear spillet må vel være ganske nerfa hvis de skal lage spillet til et slikt kontrollsystem. Kanskje det blir et sverspill eller noe sånt i så fall?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...