Larz_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Video marketplace kommer til Norge ja Additional MarketsAdditionally, Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Austria, Netherlands, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Australia, New Zealand, Switzerland, and Belgium. Xbox LIVE members in every market will have access to instant on 1080p streaming HD video. Kilde Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ville hatt helt normale tall, ikke noe points osv Da har man litt lettere kontroll hvor mye faktisk du må ut med... Synes noen av det som er på MarketPlace er litt overkant dyrt... Jeg kommer nok til å kjøpe det nye dingsen "Natal" til Microsoft om det var bare fo å styre menyene med hendene Endret 1. juni 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet .... Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 TVshowa og filmene til Xbox Live er ikke netflix. Ikke glem det, skulle ønske vi hadde netflix muligheten i Norge. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet .... Nei, tuller du? Skuffende, hvis det er sant. @Njardiss: Smak og behag. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Gikk glipp av veldig mye her i starten, IGN funket fatalt dårlig til tross for at eg hadde betalt..fullstendig skandale for min egen del der. Fikk noenlunde sammenhenge 50 min fra xbox.com. Blir å få fatt på denne i HD om noen dager. Ellers imponerte Conviction og Forza 3 og Alan Wake. Såg fantastisk ut. Natal kan bli spennende, men eg stiller meg litt kritisk enda. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet .... Det håper jeg ikke skjer Vil bare ha det nye kontrollsystemet på dem mer "vennlige" spillene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? enig! var lite å hoppe i taket for. Dette topper sony håper eg. Men kvar sin smak, nokon liker kansje å stå og lolle framfor tven.. Endret 1. juni 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Video marketplace kommer til Norge ja Kilde Fett! Selv om vi sikkert ikke får like bra tilbud som USA får, er det dritbra. Håper vi får kvalitetsfilmer, og ikke bare det nyeste og de største filmene, dog Synes forøvrig dette var en veldig bra presentasjon. De droppa alt det kjedelige, og viste masse nytt. Kamera-greiene var imponerende, og alle spillene var imponerende. Endret 1. juni 2009 av Mordi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? Jeg ble ihvertfall veldig glad for Crackdown 2, Halo: Reach, Forza 3 og Splinter Cell i tillegg til det du nevner der. Alt etter det er en ren bonus. Konferansen i seg selv var kanskje ikke så god, men det de viste var top-notch. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet .... Det håper jeg ikke skjer Vil bare ha det nye kontrollsystemet på dem mer "vennlige" spillene VG skriver iallfall så......... Blir nok uansett mulighet for begge deler Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er riktig som dere sier ja (toman, lakus), men synes det blir litt flisespikkeri. Du kan kort se hvor mye poeng et spill koster ved å regne når du kjøper poeng. Når først gamere ser et spill til full pris som koster noe og hundre, kan de lett bare sammenligne med det et annet spill uten å måtte regne også. Og siden spill koster ikke særlig mer enn en 100 lapp, vil ikke folk gjøre eller tenke så veldig økonomisk uansett hvis de hadde fått sett den virkelige prisen (tror jeg). Da holder fortsatt poengsammenlikningen imo. Poeng systemet gjør også kjøpeprosessen en smule raskere, hvis man har kjøpt inn mye poeng på en gang. Endret 1. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 TVshowa og filmene til Xbox Live er ikke netflix. Ikke glem det, skulle ønske vi hadde netflix muligheten i Norge. NETFLIX har jeg brukt i Norge i mange måneder.......Fant meg et lite smutthull Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 TVshowa og filmene til Xbox Live er ikke netflix. Ikke glem det, skulle ønske vi hadde netflix muligheten i Norge. NETFLIX har jeg brukt i Norge i mange måneder.......Fant meg et lite smutthull Det tror jeg MANGE her vil høre litt mer om... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har en liten følelse om at MGSR vil bli noe spinn-off greier fra det MGS vi er vant til.. Ultimate var om vi fikk et fullblods MGS spill med dyp historie og et MGS slik vi kjenner fra før, med Raiden i hovedrollen igjen. Men frykter litt at dette ikke er tilfelle, og vi kommer til å se noe tåpelig noe. Det er liksom for godt til å være sant at det kommer MGS til 360.. Skal bli spennende å se! Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er dager som dette som gjør meg så glad for og være en gamer.. Jeg har sittet og hylt og skriket som bare rakkern for meg selv under sendingen og sitter nå bare kjempe fornøyd. dette kommer til og bli dyrt for meg denne høsten og nyåret med så masse spill.. da er det bare og vente til sony sin imorgen.. håper jo at dette blir like bra som idag. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 NY sig "You ever wonder what the bottom of an avatar's shoe looks like?" Det der kan legges til i listen over "E3's most awkward moments", ja. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Herregud, PC'en er helt ødelagt og jeg har gått glipp av nesten alt Jeg kan vel finne det på Youtube senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå