Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Video marketplace kommer til Norge ja :)

Additional Markets

Additionally, Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Austria, Netherlands, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Australia, New Zealand, Switzerland, and Belgium. Xbox LIVE members in every market will have access to instant on 1080p streaming HD video.

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville hatt helt normale tall, ikke noe points osv

Da har man litt lettere kontroll hvor mye faktisk du må ut med...

Synes noen av det som er på MarketPlace er litt overkant dyrt...

 

Jeg kommer nok til å kjøpe det nye dingsen "Natal" til Microsoft om det var bare fo å styre menyene med hendene :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? :huh:

Lenke til kommentar

Gikk glipp av veldig mye her i starten, IGN funket fatalt dårlig til tross for at eg hadde betalt..fullstendig skandale for min egen del der. Fikk noenlunde sammenhenge 50 min fra xbox.com. Blir å få fatt på denne i HD om noen dager.

 

Ellers imponerte Conviction og Forza 3 og Alan Wake. Såg fantastisk ut. Natal kan bli spennende, men eg stiller meg litt kritisk enda.

Lenke til kommentar
Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? :huh:

 

 

enig!

 

var lite å hoppe i taket for. Dette topper sony håper eg. Men kvar sin smak, nokon liker kansje å stå og lolle framfor tven..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Video marketplace kommer til Norge ja :)

Kilde

Fett! Selv om vi sikkert ikke får like bra tilbud som USA får, er det dritbra. Håper vi får kvalitetsfilmer, og ikke bare det nyeste og de største filmene, dog

 

Synes forøvrig dette var en veldig bra presentasjon. De droppa alt det kjedelige, og viste masse nytt. Kamera-greiene var imponerende, og alle spillene var imponerende.

Endret av Mordi
Lenke til kommentar
Vet dette er veldig subjektivt og jeg er ingen fanboy, men jeg kan ikke skjønne hvorfor folk synes dette var en så imponerende presentasjon. Eneste jeg ser av interesse er MGS, Alan Wake og muligheten til å leie filmer og tv serier (bare det er gode nok priser). Modern Warfare 2 gameplay filmen toppet jo lett alt dette, så hva er det folk er så oppi det for? :huh:

Jeg ble ihvertfall veldig glad for Crackdown 2, Halo: Reach, Forza 3 og Splinter Cell i tillegg til det du nevner der. Alt etter det er en ren bonus. Konferansen i seg selv var kanskje ikke så god, men det de viste var top-notch. :)

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid: Rising» vil bli en av de første storspillene som vil benytte seg av det nye kontrollsystemet

 

....

 

Det håper jeg ikke skjer :p

Vil bare ha det nye kontrollsystemet på dem mer "vennlige" spillene ;)

 

 

VG skriver iallfall så......... Blir nok uansett mulighet for begge deler

Lenke til kommentar

Er riktig som dere sier ja (toman, lakus), men synes det blir litt flisespikkeri. Du kan kort se hvor mye poeng et spill koster ved å regne når du kjøper poeng. Når først gamere ser et spill til full pris som koster noe og hundre, kan de lett bare sammenligne med det et annet spill uten å måtte regne også. Og siden spill koster ikke særlig mer enn en 100 lapp, vil ikke folk gjøre eller tenke så veldig økonomisk uansett hvis de hadde fått sett den virkelige prisen (tror jeg). Da holder fortsatt poengsammenlikningen imo.

 

Poeng systemet gjør også kjøpeprosessen en smule raskere, hvis man har kjøpt inn mye poeng på en gang.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Har en liten følelse om at MGSR vil bli noe spinn-off greier fra det MGS vi er vant til.. Ultimate var om vi fikk et fullblods MGS spill med dyp historie og et MGS slik vi kjenner fra før, med Raiden i hovedrollen igjen. Men frykter litt at dette ikke er tilfelle, og vi kommer til å se noe tåpelig noe. :p Det er liksom for godt til å være sant at det kommer MGS til 360.. Skal bli spennende å se! :D

Lenke til kommentar

Det er dager som dette som gjør meg så glad for og være en gamer.. Jeg har sittet og hylt og skriket som bare rakkern for meg selv under sendingen og sitter nå bare kjempe fornøyd. dette kommer til og bli dyrt for meg denne høsten og nyåret med så masse spill.. da er det bare og vente til sony sin imorgen.. håper jo at dette blir like bra som idag. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...