Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 Dollar?! Sykt billig.

Og der sluttet alle i Norge å bruke play.com :p

 

Neppe.

 

Dessuten ville ikke det gjelde alle i Norge, bare alle med Xbox.

 

Ingen med Xbox her kjøper spill uansett.

Nå fikk jeg lyst til å le veldig høyt. ALLE mine Xbox spill har jeg kjøpt og betalt for! Sikker på at det gjelder nesten alle de andre her også!
Lenke til kommentar
20 Dollar?! Sykt billig.

Og der sluttet alle i Norge å bruke play.com :p

 

Neppe.

 

Dessuten ville ikke det gjelde alle i Norge, bare alle med Xbox.

20 dollar er mindre enn 13 pund?

 

edit: 20 dollar = 123kr, 13 pund= 131kr

 

EID EID EID EID EID EID EID EID EID ! .

 

Eid? Jeg sa aldri at 13 pund var mindre enn 20 dollar? Og for det første, 20 dollar er 123,50kr, 13 pund er 129,50kr. Forskjellen er seks kroner. SEKS KRONER. Jeg driter tynt i seks kroner. Og dessuten foretrekker jeg spillene mine i hardcover.

Lenke til kommentar

Det er korrekt Atsjonas. Kanskje ikke SYKT mange, men en del av de du nettopp så.

 

edit: Ja, og så vil det være et problem hvis man kjøper mange spill over Xbox live, at man ikke får plass. Men husk og at dette tilbudet over xbox live kan gjelde mange spill, spill som ikke er så billig på nettet.

 

Du må innse at du ble litt eid Shampoo :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Når forza 3 blei vist - synest eg han Mattrick sa noko om "create easily with Forza 3's video creator" ... noko i den duren. Nokon andre som høyrde det same som meg?

 

Jeg hørte det samme som deg ja!!! :D

Da må jeg jo bare handle inn et ratt til, har et til PS3 og nå skal jeg enda et ratt til :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Poengsystemet vil mange beholde pga da trenger man ikke kredittkort for å kjøpe ting på nett.

La folk kjøpe "kontantkort" på samme måte som man kjøper kontantkort til mobil.

 

Når forza 3 blei vist - synest eg han Mattrick sa noko om "create easily with Forza 3's video creator" ... noko i den duren. Nokon andre som høyrde det same som meg?

De viste jo masse som var laget med den ingame vide editoer også.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Alan Wake og Splinter Cell som er X360 ekslusivt imponerte mest ang spill, Facebook og video leie tjenesten var også meget velkommen! Ang Natal så er jeg meget tvilsom...her kommer det alt ned til om utviklerne lager spill som bruker teknologien bra. Stå å veive med armene i stua til simple spill som en har kunne gjort i mange år allerede kommer til å blir en epic faliure.

 

Men som sagt om utviklerne gjør det riktig så kan det bli utrolig bra noe Peter Molyneux beviste veldig kort idag.

 

Men for å være helt ærlig så er noe av det jeg ble mest glad for idag og som ikke ble nevnt eller vist er at Monkey Island is coming back!

Lenke til kommentar
Poengsystemet vil mange beholde pga da trenger man ikke kredittkort for å kjøpe ting på nett.

La folk kjøpe "kontantkort" på samme måte som man kjøper kontantkort til mobil.

Tjaa, hva blir egentlig forskjellen på dette systemet da (og å bruke rene penger og kontantkort som betalingsmiddel)? At man ikke vil ha penger/poeng til overs hvis man bare bruker kredittkort?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Tjaa, hva blir egentlig forskjellen på dette systemet da? At man ikke vil ha penger/poeng til overs hvis man bare bruker kredittkort?

Slik det er i dag må man kjøpe Microsoft sine poeng for å kunne kjøpe ting på Marketplace. Man blir mer eller mindre alltid sittende igjen med overflødige poeng, noe som ikke er så ille i seg selv, men penger spart er tross alt penger tjent. Man har jo også det aspektet ved ting at hvis prisen står på Marketplace i kroner og øre fremfor poeng blir man mye mer oppmerksom på hva ting egentlig koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...