Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://twitter.com/geoffkeighley/status/1995054106 Eldre Xbox 360 titler via Live. Det liker vi! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det hadde virkelig vært det beste, da hadde begge konsollene fått hvert sitt eksklusive Metal Gear. Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer! Krisemøte i Sony campen no? haha! Store ord fra en som ikke jobber i Sony. Og hva mener du med i år òg? Såvidt jeg vet var de de dårligste i fjor? Oidå, ikkje meininga å trå deg på føttene. Ser du blei litt sint, og veldig såra. Dårligast ifjor? Det er ei sak som er 100% subjektiv. Du syns ditt, eg syns datt. Smakssak om du vil - så svaret ditt fell på si eiga urimelegheit. :-) Så jo - for meg - så leverte dei i år og. Utruleg mykje spanande stoff, og utruleg mykje bra spel! Endelig fekk me sjå gameplay av Alan Wake. Gledar meg til å sjå meir. Fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Åhh.. Det blir digg! Slippe å løpe til butikken Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://twitter.com/geoffkeighley/status/1995054106 Eldre Xbox 360 titler via Live. Det liker vi! Hvorfor ikke begynne å lansere nye også via denne tjenesten? Det skjønner jeg ikke. En pre-download mulighet og fornuftige priser hadde vært genialt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå er det hauger av HD-videoer på Gametrailers! http://www.gametrailers.com/index.php? Men ikke noe Forza 3 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har ikke plass til spill på Xbox 20 giga er for lite Endret 1. juni 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men ikke noe Forza 3 Det legges ut videoer fortløpende. Vær tålmodig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men ikke noe Forza 3 Vær tålmodig. Det er jaggu ikke lett når det er Forza 3 det er snakk om Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kojima sa forsåvidt : "the Metal Gear Solid franchise is coming to 360, with Metal Gear Solid: Rising!" Bare sånn til informasjon, det kan fortsatt hende med MGS4 til XBox I sure hope so. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 forza 3 var sykt rått, Grrrr gleder meg til å svi av minibarten til Laland med de bilene der altså :] Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hvorfor ikke begynne å lansere nye også via denne tjenesten? Det skjønner jeg ikke. En pre-download mulighet og fornuftige priser hadde vært genialt. Tenker det bare er eldre titler som har "dødd ut" på retail. Makes sense, siden ingen taper på det da. edit: haha, Cerandin, hva i alle dager? ^_^ Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Burde vel kanskje lansere litt større HDD til litt rimeligere pris når det blir så masse DL media dær ute. Si 320GB til 800kr så kunne alle få litt plass;) Ellers mye godt, litt skeptisk til natal, kommer sikkert til å koste mer en Xboxen gjør:S Splinter Cell såg meget heftigt ut:D Men enda mye godt som kommer denna uken, har stor tro på at nintendo og sony viser fram noe herligt de og:D Endret 1. juni 2009 av Steinegal Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Skjul Det hadde virkelig vært det beste, da hadde begge konsollene fått hvert sitt eksklusive Metal Gear.Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!Krisemøte i Sony campen no? haha! Store ord fra en som ikke jobber i Sony. Og hva mener du med i år òg? Såvidt jeg vet var de de dårligste i fjor?Oidå, ikkje meininga å trå deg på føttene. Ser du blei litt sint, og veldig såra. Dårligast ifjor? Det er ei sak som er 100% subjektiv. Du syns ditt, eg syns datt. Smakssak om du vil - så svaret ditt fell på si eiga urimelegheit.:-)Så jo - for meg - så leverte dei i år og. Utruleg mykje spanande stoff, og utruleg mykje bra spel! Endelig fekk me sjå gameplay av Alan Wake. Gledar meg til å sjå meir.Fantastisk! Såra? Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Typisk en konsoll-fanboy å tro at alle som kritiserer sin konsoll er fanboys. Og det er ganske kjent at E3 var kjedelig i fjor, verken MS, Sony eller Nintendo hadde noen veldig imponerende framvisninger. Microsoft hadde nå en bedre framvisning enn alle de tre nevnte hadde i fjor, men jeg tviler ikke på at både Nintendo og Sony har skjerpet seg. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, var bare Splinter Cell som imponerte meg. Håper de kan overgå Chaos Theory denne gang. Ser meget lovende ut. Langt mer dynamisk nå. Godt de gikk vekk fra det først konseptet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, var bare Splinter Cell som imponerte meg. Håper de kan overgå Chaos Theory denne gang. Ser meget lovende ut. Langt mer dynamisk nå. Godt de gikk vekk fra det først konseptet.Hva var det første konseptet igjen? Noe greier med at han var blitt en jævla boms og greier? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Games on Demand kommer..Med 30 titler i august. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Like dyrt som i butikkene? Endret 1. juni 2009 av Laland fjernet unødvendig sitering Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, var bare Splinter Cell som imponerte meg. Håper de kan overgå Chaos Theory denne gang. Ser meget lovende ut. Langt mer dynamisk nå. Godt de gikk vekk fra det først konseptet.Hva var det første konseptet igjen? Noe greier med at han var blitt en jævla boms og greier? Stemmer. Eg og er glad for at dei valgte å gå vekk i frå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå