Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde virkelig vært det beste, da hadde begge konsollene fått hvert sitt eksklusive Metal Gear.

 

 

Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

 

Krisemøte i Sony campen no? haha!

 

Store ord fra en som ikke jobber i Sony. Og hva mener du med i år òg? Såvidt jeg vet var de de dårligste i fjor?

Oidå, ikkje meininga å trå deg på føttene. Ser du blei litt sint, og veldig såra. Dårligast ifjor? Det er ei sak som er 100% subjektiv. Du syns ditt, eg syns datt. Smakssak om du vil - så svaret ditt fell på si eiga urimelegheit.

 

:-)

 

 

Så jo - for meg - så leverte dei i år og. Utruleg mykje spanande stoff, og utruleg mykje bra spel! Endelig fekk me sjå gameplay av Alan Wake. Gledar meg til å sjå meir.

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke begynne å lansere nye også via denne tjenesten? Det skjønner jeg ikke. En pre-download mulighet og fornuftige priser hadde vært genialt.

Tenker det bare er eldre titler som har "dødd ut" på retail. Makes sense, siden ingen taper på det da. :)

 

edit: haha, Cerandin, hva i alle dager? ^_^

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Burde vel kanskje lansere litt større HDD til litt rimeligere pris når det blir så masse DL media dær ute.

Si 320GB til 800kr så kunne alle få litt plass;)

Ellers mye godt, litt skeptisk til natal, kommer sikkert til å koste mer en Xboxen gjør:S

Splinter Cell såg meget heftigt ut:D Men enda mye godt som kommer denna uken, har stor tro på at nintendo og sony viser fram noe herligt de og:D

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar
Skjul
Det hadde virkelig vært det beste, da hadde begge konsollene fått hvert sitt eksklusive Metal Gear.


Fantastisk show frå Microsoft i år òg. Dei leverer!

Krisemøte i Sony campen no? haha!


Store ord fra en som ikke jobber i Sony. Og hva mener du med i år òg? Såvidt jeg vet var de de dårligste i fjor?
Oidå, ikkje meininga å trå deg på føttene. Ser du blei litt sint, og veldig såra. Dårligast ifjor? Det er ei sak som er 100% subjektiv. Du syns ditt, eg syns datt. Smakssak om du vil - så svaret ditt fell på si eiga urimelegheit.

:-)


Så jo - for meg - så leverte dei i år og. Utruleg mykje spanande stoff, og utruleg mykje bra spel! Endelig fekk me sjå gameplay av Alan Wake. Gledar meg til å sjå meir.
Fantastisk!



Såra? Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Typisk en konsoll-fanboy å tro at alle som kritiserer sin konsoll er fanboys. Og det er ganske kjent at E3 var kjedelig i fjor, verken MS, Sony eller Nintendo hadde noen veldig imponerende framvisninger. Microsoft hadde nå en bedre framvisning enn alle de tre nevnte hadde i fjor, men jeg tviler ikke på at både Nintendo og Sony har skjerpet seg.
Lenke til kommentar
Ja, var bare Splinter Cell som imponerte meg. Håper de kan overgå Chaos Theory denne gang. Ser meget lovende ut. Langt mer dynamisk nå. Godt de gikk vekk fra det først konseptet.
Hva var det første konseptet igjen? Noe greier med at han var blitt en jævla boms og greier?

Stemmer. Eg og er glad for at dei valgte å gå vekk i frå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...